Нещасний випадок на іншому підприємстві: хто складає акт

3735
Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ

Запитання

Працівники нашої організації виконували пусконалагоджувальні роботи на заводі за договором. Там стався нещасний випадок, і наших працівників забрали до лікарні. Хто повинен складати акт про нещасний випадок? Чи можна скористатися актом, який складали на заводі?

Відповідь

Акт про нещасний випадок має складати спецкомісія, яку створює Держпраці.

Групові нещасні випадки підлягають спеціальному розслідуванню (п. 10 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337; далі — Порядок № 337). Організація утворює комісію з розслідування нещасних випадків, що не підлягають спеціальному розслідуванню.

Причини непрацездатності для е‑лікарняних. Пам'ятка

Комісію із спеціального розслідування групового нещасного випадку (спецкомісія) утворює Держпраці або її територіальний орган.

Оскільки нещасний випадок стався на території іншого підприємства, до складу спецкомісії включають представників роботодавця потерпілих працівників, які були відряджені до підприємства, де настав нещасний випадок.

Обов’язки спецкомісії визначає пункт 33 Порядку № 337, одним із яких є складення актів за формою Н-1 на кожного потерпілого. Отже, акти за формою Н-1 складатиме спецкомісія. Їх затверджуватиме Держпраці або її територіальний орган, який утворив спецкомісію.

Обов’язки роботодавця визначають пункти 45, 47, 61—64, 67 Порядку № 337. Організація веде облік нещасних випадків за пунктами 61—64 Порядку № 337. Зокрема, має заповнити журнал реєстрації осіб, що потерпіли від нещасного випадку, форма якого наведена у додатку 26 до Порядку № 337.

Коли потерпілі одужають, роботодавець має:

  • протягом 10 робочих днів — скласти відомості про наслідки нещасного випадку за формою Н-2 (

    додаток 25 до Порядку № 337

    );
  • протягом 3 робочих днів — надіслати ці відомості організаціям та особам, яким надсилали акти за формою Н-1;
  • долучити відомості до матеріалів розслідування та зберігати їх.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік документообігу бюджетної установи: зразок і правила заповнення

Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
94

Копія наказу про звільнення: коли і як видавати у 2025 році

Звільняєте працівника — видайте копію наказу про звільнення. У статті з’ясуємо, як правильно її оформити, хто відповідальний за підпис, які обов’язкові реквізити має містити документ, коли і кому його вручати. Скачайте зразок копії наказу і застосуйте в роботі
86604

Бухгалтерська довідка: зразок 2025

Для яких саме господарських операцій складається бухгалтерська довідка? Яку інформацію у ній вказувати? Відповімо на запитання й наведемо зразки заповнення бухгалтерської довідки для різних робочих ситуацій.
75964

Доповідна записка — бланк та зразок

✔️Доповідна записка — це документ, який інформує керівника вищого рівня щодо ситуації, яка склалася, певні події, результати роботи. Як скласти доповідну записку? Які є вимоги щодо її змісту? Наведемо зразки для різних робочих ситуацій
112643

Форма 1-ОПП: заповнення та подання

Щоб зареєструватись у відповідному органі ДПС як платники податку, бюджетні установи зобов’язані подати контролюючому органу заяву – форма 1-ОПП. Розглянемо, що це за форма, коли її слід подавати і як заповнювати.
75932