Як закрити відокремлений підрозділ — дії керівника

Відповідальність за погашення грошових зобов'язань чи податкового боргу несе юридична особа, яка створила відкоремлені підрозділи.

закриття відокремлених підрозділів

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Державна податкова служба нагадує, як діяти в разі прийняття рішення про закриття відокремленого підрозділу. Щоб закрити  відокремлений підрозділ доведеться пройти спеціальну процедуру та надати заяву № 8-ОПП.

Відокремлені підрозділи не є юридичними особами. Юридична особа, яка їх створила, наділяє їх власним майном. Керівники відокремлених підрозділів призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про відокремлені підрозділи включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

В разі ліквідації філій, відділень, інших відокремлених підрозділів відповідальність за погашення грошових зобов'язань чи податкового боргу несе платник податків — юридична особа, яка їх створила.

Після прийняття рішення про закриття відокремленого підрозділу призначається особа, на яку покладаються повноваження щодо закриття та до якої з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами відокремленого підрозділу. Виконання цих функцій може бути покладено на керівника відокремленого підрозділу.

Якщо органом управління юридичної особи не визначено відповідального за закриття відокремленого підрозділу, то такою особою є керівник юридичної особи.

ДПС наголошує, що після рішення про закриття відокремленого підрозділу, заява за формою № 8-ОПП підписується керівником відокремленого підрозділу, особою, відомості про яку включені до ЄДР, або керівником юридичної особи та скріплюється відповідною печаткою.

Нагадаємо, що керівник юридичної особи також забепечує інвентаризацію розрахунків в бюджетних установах.

За матеріалами ДПС

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ 2024

План рахунків – це основний інструмент системи бухгалтерського обліку, який практично забезпечує її реалізацію та дає змогу формувати достовірну та прозору звітність. Тож розглянемо план рахунків бухгалтерського обліку, а також останні зміни, які відбулися у ньому.
163937

Акт виконаних робіт – зразок

⭐️Установа, яка отримує від сторонньої юридичної особи роботи чи послуги, має їх належно оформити первинним документом. Таким документом є акт виконаних робіт або ж акт наданих послуг. ⭐️ Розповімо, як його правильно оформити, і наведемо зразок.
234137

Посадова інструкція головного бухгалтера

Ознайомити працівника, якого до установи прийняли на посаду головбуха, з його функціональними обов'язками, правами і відповідальністю допоможе посадова інструкція головного бухгалтера. Покажемо у зразку, як правильно її скласти.
33661

Доплата бухгалтеру за збільшення обсягу робіт – коли можлива

У штаті установи головний бухгалтер та дві посади бухгалтера. Однак усю роботу виконує один бухгалтер, який працює на 1,5 ставки. Чи можна встановити йому доплату за рахунок економії фонду оплати праці.
8896

Реквізити документів за ДСТУ 4163:2020

Стандарт визначає нові вимоги до 32 реквізитів службових документів. Наші експерти звели й систематизували настанови та рекомендації за кожним реквізитом та унаочнили прикладами.
13863

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді