Податкова накладна: Як виправити допущену помилку в полі «Номер філії»?

⭐ Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Бухгалтерію для бюджету та ОМС» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

У випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, складається розрахунок коригування до податкової накладної (далі – розрахунок коригування).

Податкова накладна: Як виправити допущену помилку в полі «Номер філії»?

Незаконне звільнення: чиїм коштом відгукнеться


Згідно з п. 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 1307), у разі здійснення коригування сум податкових зобов’язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до ст. 192 ПКУ постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.

У разі допущення помилки в реквізитах заголовної частини податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка не заважає ідентифікувати здійснену операцію, постачальник (продавець) на дату виявлення такої помилки складає розрахунок коригування, у якому всі правильно заповнені реквізити податкової накладної повторюються, а реквізит, у якому допущено помилку, заповнюється без помилок.

У цьому разі таблична частина розділів А та Б розрахунку коригування не заповнюється (нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються) (п. 22 Порядку № 1307).

Тобто, якщо при складанні податкової накладної допущена помилка в полі «Номер філії», то з метою її виправлення платнику податку необхідно на дату виявлення такої помилки скласти розрахунок коригування, в якому всі правильно заповнені реквізити податкової накладної повторюються, а поле «Номер філії», заповнюється без помилок.

При цьому, таблична частина розділів А та Б не заповнюється (нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються).

Джерело: ДПС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняний після звільнення в Додатку Д1

Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
65

Податкова декларація з рентної плати — заповнення від експерта

Підкажемо, як скласти розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води, аби уникнути можливих помилок. Також надаємо актуальні бланки декларації з рентної плати та розрахунків до неї
16904

Як виправити помилку у рядках 091—111 Податкового розрахунку

Правильність заповнення кожного реквізиту податкової звітності є запорукою відсутності претензій з боку контролюючих органів. Однак на практиці нерідко виникають ситуації, коли після подання Податкового розрахунку виявляються помилки в його заголовній (вступній) частині. У цій статті розглянемо механізм коригування відомостей у рядках 091—111, правові наслідки таких помилок та практичні рекомендації щодо дій бухгалтера
439

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді