Чи має працівник надати трудову книжку при працевлаштуванні за сумісництвом
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Що змінили в Інструкції про відрядження з 29.08.2025
Працівник-сумісник може як мати трудову книжку, так і не мати її на руках.
Це залежить від дати прийняття працівника на основне місце роботи:
- якщо після 10 червня 2021 року — трудова книжка зберігається у працівника;
- якщо до 10 червня 2021 року — трудова книжка зберігається у роботодавця за основним місцем роботи.
Відповідно, при працевлаштуванні за сумісництвом працівник подає трудову книжку (якщо вона є на руках), або відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Замість трудової книжки працівник може надати:
- індивідуальні відомості про застраховану особу Форма ОК-5 (додаток 4 до Положення № 10-1);
- індивідуальні відомості про застраховану особу Форма ОК-7 (додаток 5 до Положення № 10-1);
- дані про трудовий та страховий стаж (додаток 9 до Положення № 10-1);
- витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) з Реєстру застрахованих осіб.
Висновок:
Трудова книжка не є обов’язковим документом для сумісника — достатньо надати інформацію з електронних реєстрів.
За матеріалами ФПУ