Фахівці НАДС повідомили, що з 01.01.2019 діятиме нова модель, за якою здійснюватиметься оплата праці державних службовців:
- мінімальний розмір посадового окладу спеціаліста районного рівня має бути не менше двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
- фонд преміювання має становити 20% загального фонду посадових окладів за рік;
- посадовий оклад має бути основною складовою частиною заробітної плати, а максимальний розмір премії має становити не більше 30%.
Ці новації пов’язані із тим, що з 01.01.2019 набрав чинності Закон України «Про державну службу» щодо впорядкування структури оплати праці державних службовців.
До кінця поточного року керівники мають встановити працівникам додаткові стимулюючі надбавки, які є більш стабільними виплатами порівняно зі щомісячними преміями. Це необхідно, аби виконати положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» від 23.11.2018 № 2629-VIII.
Відтак, НАДС у співпраці із іншими органами та соціальними партнерами вжили всіх необхідних заходів, аби реалізувати норми з питань оплати праці державних службовців, передбачені Законом України «Про державну службу».
За інформацією Національного агенства України з питань державної служби
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
З 28 серпня 2025 року Господарський кодекс офіційно втрачає чинність. Що це означає на практиці? Як працювати без нього та до чого готуватися бюджетникам? У статті — коротко про головне, а також відповіді експертів на найактуальніші запитання.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді