Фахівці НАДС повідомили, що з 01.01.2019 діятиме нова модель, за якою здійснюватиметься оплата праці державних службовців:
- мінімальний розмір посадового окладу спеціаліста районного рівня має бути не менше двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
- фонд преміювання має становити 20% загального фонду посадових окладів за рік;
- посадовий оклад має бути основною складовою частиною заробітної плати, а максимальний розмір премії має становити не більше 30%.
Ці новації пов’язані із тим, що з 01.01.2019 набрав чинності Закон України «Про державну службу» щодо впорядкування структури оплати праці державних службовців.
До кінця поточного року керівники мають встановити працівникам додаткові стимулюючі надбавки, які є більш стабільними виплатами порівняно зі щомісячними преміями. Це необхідно, аби виконати положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» від 23.11.2018 № 2629-VIII.
Відтак, НАДС у співпраці із іншими органами та соціальними партнерами вжили всіх необхідних заходів, аби реалізувати норми з питань оплати праці державних службовців, передбачені Законом України «Про державну службу».
За інформацією Національного агенства України з питань державної служби
Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді