Нові зміни у сфері нотаріату - Мін’юст

Мін’юст наказом «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів у сфері нотаріату» від 11.03.2022 № 1118/5 затвердив зміни до деяких нормативно-правових актів у сфері нотаріату. Наказ набрав чинності 19 березня.

Зміни передбачають, що:

  • в умовах воєнного або надзвичайного стану спадкову справу за зверненням заявника заводить будь-який нотаріус України незалежно від місця, де відкрили спадщину;
  • за відсутності доступу до Спадкового реєстру нотаріус заводить спадкову справу без використання цього реєстру та перевіряє наявність заведеної спадкової справи, спадкового договору, заповіту протягом 5 робочих днів з дня, коли відновиться такий доступ;
  • спадкову справу реєструють у Спадковому реєстрі лише після того, як перевірять відомості реєстру на наявність раніше заведеної спадкової справи;
  • заборонено видавати свідоцтво про право на спадщину у спадковій справі, яка заведена без використання Спадкового реєстру, до її реєстрації у Спадковому реєстрі;
  • в умовах воєнного або надзвичайного стану за відсутності доступу до Спадкового реєстру та Єдиного реєстру довіреностей як нотаріальне посвідчення заповіту, внесення змін до нього та його скасування, так і нотаріальне посвідчення довіреностей, їх дія припиняється без використання цих реєстрів із подальшим внесенням до них відповідних відомостей протягом 5 робочих днів з дня, коли відновиться такий доступ;
  • термін зберігання в депозиті державної нотаріальної контори або приватного нотаріуса невитребуваних з депозиту грошових сум і цінних паперів, що підлягають передачі фізичним та юридичним особам, зменшено до одного року, після спливу якого вони підлягають перерахуванню до Державного бюджету України.

Джерело: Мін’юст

акційна передплата журналів для бухгалтерів

Весняні дива для бухгалтерів! Оформлюйте передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»платіть за 10 місяців, а користуйтеся цілий рік!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20.

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма 1-ОПП: нюанси заповнення

Щоб зареєструватись у відповідному органі ДПС як платники податку, бюджетні установи зобов’язані подати контролюючому органу заяву – форма 1-ОПП. Розглянемо, що це за форма, коли її слід подавати і як заповнювати.
59119

Реєстраційна картка для отримання КЕП – бланк та зразок

Реєстраційна картка для юридичної особи для отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) змінювалися неодноразово. У публікації – актуальна реєстраційна картка для електронних ключів - бланк і зразок її заповнення.
67556

Як розрахувати середньооблікову кількість штатних працівників

Коли справа доходить до подання звітності, у бухгалтера постають питання. Адже є сумісники, декретниці, нові працівники й ті, що звільнилися. Давайте розглянемо, як розраховується середньооблікова кількість штатних працівників.
49277

Алгоритм застосування ПСП та відповідальність бухгалтера

Із кожної зарплати чи іншого доходу працівника бухгалтер утримує ПДФО і військовий збір. Однак деякі доходи взагалі не оподатковуються, а до зарплати може застосовуватися податкова соціальна пільга. Алгоритм застосування ПСП – у статті.
71724

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді