Уряд продовжив термін дії електронного підпису на час воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Термін дії електронного підпису на час воєнного стану подовжено. Таку постанову ухвалив Уряд України.
Уряд продовжив термін дії електронного підпису на час воєнного стану

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це аналог власноручного підпису, яким можна підписати будь-який документ: заяву, договір тощо.

Електронний підпис має свій термін дії, зазвичай від одного до двох років. Щоб його продовжити, деяким користувачам необхідно фізично навідатися до свого надавача, щоб той перевидав КЕП.

В умовах воєнного стану більшість українців зробити це не зможе. Тому Мінцифри спільно з Держспецзв’язку забезпечать безперебійне функціонування системи надання е-послуг.

Тобто надавачі електронних довірчих послуг на основі раніше створених ключів самостійно сформують вам новий КЕП. Тож ви спокійно можете продовжувати ним користуватися та підписувати документи онлайн.

Любі читачі, команда Експертус Головбух продовжує працювати
і надавати вам професійну підтримку.
Нагадуємо, що передплатникам
друкованних видань «Головбух: БЮДЖЕТ» та/або «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА»
усі електронні матеріали зараз доступні без обмежень.

У разі, якщо якщо ви читач порталу та вам потрібна консультація експерта
чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити наші електронні продукти
«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» зі знижкою 50%.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Перехідні відпускні у Податковому розрахунку з ЄСВ та ПДФО/ВЗ

Як перехідні відпускні впливають на розрахунок доплати до мінімальної зарплати, як врахувати мінімальну базу ЄСВ, оподаткування перехідних відпускних та заповнення за ними Додатків Д1 і 4ДФ Податкового розрахунку — все це знайдете у консультації
65417

Власні надходження бюджетних установ

Бюджетні установи фінансуються із загального фонду державного чи місцевого бюджету. Однак окрім загального фонду є ще й спеціальний. Надходження до спеціального фонду, як правило, виникають у результаті діяльності установи і мають спеціальне призначення. Це власні надходження бюджетних установ. Розглянемо, що це за надходження.
75342

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
171296

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44889

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді