Держреєстр наукових установ: як подати заявку на державну підтримку з 2026 року
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МОН інформує, що старт роботи цифрового інструменту подачі заявок для включення до Держреєстру в Національній електронній науково-інформаційній системі «URIS» запланований з 01.01.2026. Відповідальні особи за подання матеріалів на державну атестацію матимуть у своїх електронних кабінетах відповідний сервіс для подання заявок.
Хто може претендувати на включення до Держреєстру
До Державного реєстру входять наукові установи та заклади вищої освіти незалежно від форми власності, які пройшли державну атестацію та за її результатами віднесені до груп А, Б або В.
Установи, які подаються на позачергову державну атестацію, матимуть право подати заявки після її проходження.
Уникаємо помилок під час реєстрації бюджетних зобов’язань
Які документи необхідні для подання
Більшість документів і даних вже зібрані під час атестації в системі «URIS».
Водночас під час подання заявки необхідно буде додати:
- копії установчих документів;
- довідку про стан розвитку дослідницької матеріально-технічної бази.
Терміни подання і розгляду заявок
Перша хвиля:
- 1–8 січня 2026 року — подання заявок;
- 9–16 січня 2026 року — розгляд та затвердження результатів опрацювання.
Друга хвиля:
- 9–22 січня 2026 року — подання заявок;
- 23–30 січня 2026 року — розгляд та затвердження результатів опрацювання.
Надалі можливість подання заявок буде відкрита на постійній основі та опрацьовуватиметься протягом І кварталу 2026 року відповідною комісією один раз на місяць.
Довідкова інформація:
- +380 44 287 82 34;
- +380 44 287 89 30.
Джерело: офіційний сайт МОН
