Е-трудові: ПФУ змінив Порядок подання відомостей про трудову діяльність

ПФУ затвердив зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, ФОПа, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою ПФУ від 12.03.2021 № 11-1.

Е-трудові: ПФУ змінив Порядок подання відомостей про трудову діяльність

⚡️ «Озброєння» Порядку № 100: як розрахувати середню з 29 квітня

Постанова ПФУ від 01.06.2022 № 8-3

Відомості про трудову діяльність працівника, ФОП, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі подаються в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Законом України від 05.02.2021 № 1217-IX (10.06.2021 року) з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000.

Відомості про трудову діяльність працівника подає до територіального органу ПФУ працівник особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням е-підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті е-підпису, працівник, страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував такі повноваження.

Через вебпортал ПФУ відомості подають в електронній формі у вигляді xml-файлу, а за періоди до 10.06.2021, – одним із таких способів:

  • у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді - шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ, до якого додають скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Скановані копії виготовляють в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки, до яких внесли записи.

Відомості про трудову діяльність працівника подають одноразово.

Повторно подають відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подають титульну сторінку та сторінки зі змінами.

У разі відсутності в реєстрі застрахованих осіб відомостей про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, призупинення/відновлення дії трудового договору, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання тощо страхувальник подає такі відомості через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням е-підпису, страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував такі повноваження, шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника.

Постанова набере чинності через 10 днів з дня її офіційного опублікування. 05.07.2022 Постанову № 8-3 опублікували в Офіційному віснику України № 52. Отже, вона почне діяти з 15.07.2022.


Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань >«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» на рік. Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. Тримаймо рівень!

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14308

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9899

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
13034

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді