Е-трудові: ПФУ змінив Порядок подання відомостей про трудову діяльність

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

ПФУ затвердив зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, ФОПа, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою ПФУ від 12.03.2021 № 11-1.

Е-трудові: ПФУ змінив Порядок подання відомостей про трудову діяльність

⚡️ «Озброєння» Порядку № 100: як розрахувати середню з 29 квітня

Постанова ПФУ від 01.06.2022 № 8-3

Відомості про трудову діяльність працівника, ФОП, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі подаються в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Законом України від 05.02.2021 № 1217-IX (10.06.2021 року) з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000.

Відомості про трудову діяльність працівника подає до територіального органу ПФУ працівник особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням е-підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті е-підпису, працівник, страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував такі повноваження.

Через вебпортал ПФУ відомості подають в електронній формі у вигляді xml-файлу, а за періоди до 10.06.2021, – одним із таких способів:

  • у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді - шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ, до якого додають скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Скановані копії виготовляють в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки, до яких внесли записи.

Відомості про трудову діяльність працівника подають одноразово.

Повторно подають відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подають титульну сторінку та сторінки зі змінами.

У разі відсутності в реєстрі застрахованих осіб відомостей про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, призупинення/відновлення дії трудового договору, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання тощо страхувальник подає такі відомості через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням е-підпису, страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував такі повноваження, шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника.

Постанова набере чинності через 10 днів з дня її офіційного опублікування. 05.07.2022 Постанову № 8-3 опублікували в Офіційному віснику України № 52. Отже, вона почне діяти з 15.07.2022.


Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань >«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» на рік. Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. Тримаймо рівень!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63665

Колективний договір: зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
41210

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
73447

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї
16939

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді