З-поміж головних тенденцій закупівель на ринку пального — такі:
- по-перше, постачальники часто зловживають додатковоми угодами — занижують вартість задля перемоги у тендері, а потім поступово піднімають ціну до ринкової. На цьому частіше за всіх «застукали» компанію «Ліван Торг». Вона в одній із закупівель через додаткові угоди збільшила ціну бензину А-92 зі стартових 15 грн до 29 грн за літр. У результаті замовник замість 20 тис. л за новою ціною купив вдвічі менше пального;
- по-друге, більшість закупівель дизеля (61%) і кожна четверта закупівля бензину пройшли неуспішно — або учасники не приходили на торги, або ж замовник їх дискваліфікував. Тому замовникам доводиться докладати чимало зусиль, щоб заправити свої автівки;
- по-третє, головними «заправниками» держави є ОККО, WOG та «Лівайн торг». Разом вони отримали 76% усіх коштів на бензин А-95 або 47% усіх договорів.