Платник ПДВ, який постачає товари/послуги, зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН) та надати покупцю (п. 201.10 ПК).
Скачати податкову накладну за новою формою
Аби підтвердити, що продавець надіслав на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування (далі — ПН/РК), ДФС протягом операційного дня надсилає продавцю квитанцію про прийняття/неприйняття/зупинення реєстрації ПН/РК. Якщо протягом операційного дня ДФС квитанцію не надіслала, ПН/РК вважають зареєстрованою в ЄРПН.
ДФС реєструє ПН/РК у ЄРПН лише якщо платник ПДВ дотримає умови Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 №1246 (далі — Порядок № 1246). Тож коли ДФС отримує від платника ПН/РК, вона в автоматизованому режимі розшифровує та перевіряє, зокрема:
- чи відповідає ПН/РК формату/стандарту;
- чи є чинним електронний підпис та право посадової особи платника податку підписувати ПН/РК;
- чи дотримані вимоги пунктів 192.1 та 201 10 ПК;
- чи є помилки у обов’язкових реквізитах ПН/РК (п. 201.1 ПК);
- факт реєстрації/зупинки реєстрації/відмови у реєстрації ПН/РК з такими ж реквізитами;
- підстави, аби зупинити реєстрацію ПН/РК.
Тож якщо відправили на реєстрацію ПН/РК, але квитанцію не отримали:
- складіть запит в електронній формі у форматі/стандарті, який затвердила ДФС;
- надішліть запит за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем до ДФС протягом операційного дня з 8:00 до 20:00 год. (п. 3, п. 21 Порядку № 1246).
За отриманим запитом в автоматизованому режимі ДФС проведе пошук ПН/РК, які платник зазначив у запиті, та сформує відповідне повідомлення.
Аби перевірити, чи зареєструвала ДФС ПН/РК у ЄРПН, скористайтесь електронним кабінетом (п. 25 Порядку № 1246).
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області