Платник ПДВ, у якого виникли податкові зобов’язання з ПДВ, має скласти податкову накладну (ПН) в електронній формі та зареєструвати її в ЄРПН у термін, який встановлює ПК (п 201.1 ПК).
ПН та додатки до неї складайте в електронній формі та накладайте на неї електронний підпис уповноваженої особи (п. 2 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2015 № 1307).
Зберігайте такі документи протягом не менш як 1095 днів від дня, коли подали або мали подати податкову звітність, для складення якої їх використали (п. 44.3 ПК).
Електронні документи зберігайте на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність (ст. 13 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, далі — Закон № 851).
Тож ПН та розрахунки коригування до неї, які склали в електронній формі, зберігайте на електронних носіях інформації у формі, яка дозволить ДФС перевірити їх цілісність. Під час перевірки ДФС надайте її посадовим/службовим особам доступ до таких електронних носіїв інформації, а у випадках, які визначає закон — копії ПН та РК (пп. 20.1.2 ПК).
За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області