Оновлено методику визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації

UA RU

Державне агентство з питань електронного урядування України (далі — Держагентство) затвердило нову редакцію Методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації.

Органи державної влади та інші розпорядники бюджетних коштів погоджують з Держагентством:

  • проекти (роботи) Національної програми інформатизації, які виконуються в межах бюджетних програм, що належать до сфери інформатизації;
  • контракти (договори) на їх виконання.

Таке погодження передбачає частина перша статті 48 БК та Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затверджене постановою КМУ від 31.08.1998 № 1352.

Бюджетна програма органу державної влади та іншого розпорядника бюджетних коштів належить до сфери інформатизації, якщо в її межах виконуються завдання, проекти (роботи) у сфері інформатизації. Тобто якщо предметом закупівлі за Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» є:

  • 30200000-1 — комп’ютерне обладнання та приладдя;
  • 32400000-7 (крім 32440000-9) — мережі;
  • 48000000-8 — пакети програмного забезпечення та інформаційні системи;
  • 50300000-8 — ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги;
  • 72000000-5 — послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки;
  • 73100000-3 — послуги у сфері наукових досліджень та експериментальних розробок;
  • 73200000-4 — консультаційні послуги у сфері НДДКР;
  • 73300000-5 — проектування та виконання НДДКР.

Електронний сервіс «Єдиний закупівельний словник»

Останні три предмети закупівлі мають належати до сфер інформаційних систем, інформаційних технологій, програмного забезпечення.

Із наказу Держагенства «Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації» від 14.05.2019 № 35

Оновлено методику визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації
Іван Левадськийексперт з бухобліку та оподаткування в бюджетній сфері, Київ
Урядовці конкретизували, як формувати власні надходження, розширили підстави для внесення змін до кошторису, скасували погодження документів для певних розпорядників.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
405860

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
180298

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
49825

Платні послуги бюджетних установ

Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях.
22680

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді