Чи потрібна ліцензія на зберігання пального

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ліцензії на право зберігання пального видають строком на 5 років на кожне місце його розташування. Згідно з статтею 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995 № 481/95-ВР для окремих місць зберігання ліцензія не потрібна.

Чи потрібна ліцензія на зберігання пального Ліцензії для закупівлі пального

Так, ліцензію на право зберігання пального не отримують на місця зберігання пального, які використовують:

  • установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
  • установи і організації системи державного резерву.

ДФС роз’яснила, що зберігання пального в паливних баках транспортних засобів/технічному обладнанні/пристроях не потребує отримання ліцензії на право зберігання пального, оскільки дані резервуари не являються нерухомим майном та не мають чіткої прив’язки до місця (території).

За інформацією ДФС

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зарплата бухгалтера: три приклади розрахунків

Докладно на прикладах розглянемо, скільки становить зарплата головного бухгалтера в бюджетній установі, бухгалтера-викладача в школі, економіста-бухгалтера. Все в цифрах та таблицях.
24351

Повна матеріальна відповідальність: особливості та зразок договору

Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
117136

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
52896

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді