Чи потрібна присутність замовника на розгляді скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

UA RU

Після внесення до реєстру скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скаргу з супровідними документами та її реєстраційну картку автоматично надсилають:

  • органу оскарження — Антимонопольному комітету України;
  • замовнику.

Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України, на засіданні розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах:

Суб’єкт оскарження та замовник можуть надавати висновки експертів і спеціалістів, які володіють спеціальними знаннями. Такі висновки оприлюднюють в ЕСЗ та долучають до матеріалів справи про розгляд скарги.

Присутність на засіданні представників суб’єкта оскарження та замовника не обов’язкова.

Із листа Мінекономіки «Щодо присутності під час розгляду скарг» від 20.09.2019 № 3305-04/38898-06

Лілія Лахтіоновадиректорка департаменту регулювання публічних закупівель Мінекономіки
Сфера публічних закупівель на порозі істотних змін. Деякі з них мають гармонізувати національне законодавство з європейським, а решта — вдосконалити закупівельний процес. Які зміни чекають на замовника?

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1216

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
4818

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4259

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
35739

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді