
Бюджетні установи іноді не можуть придбати навіть необхідне: комп’ютери для роботи, програмне забезпечення, меблі, папір. А періодичні видання — й поготів. Їх у деяких установах керівники уже давно розглядають як предмет розкоші. А результат — невтішний. Сайт Держаудитслужби переповнений інформацією про кількість виявлених порушень, звільнених посадових осіб установи та відкритих кримінальних справ за наслідками ревізій. Що ж робити, де знайти кошти на необхідне в роботі, якщо в кошторисі установи видатки — переважно на заробітну плату та комунальні послуги?
Не витрачайте кошти зі свого кошторису. Ми підкажемо, кому та як написати заяву аби вам не відмовили.
Головний бухгалтер установи тимчасово відсутній, його посадові обов’язки має виконувати інша особа. За зразком у статті зможете швидко оформити заміну та врахуєте головні особливості
У статті визначимо, кому та в якому складі подавати річну фінансову звітність. Обговоримо законодавчі вимоги до її заповнення та терміни подання.
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Чи отримають бюджетники індексацію зарплати у листопаді 2025 року? Відповідь експерта у статті.
Як правильно подати заяву-розрахунок лікарняних до ПФУ? Завантажуйте оновлений зразок і використовуйте перевірений алгоритм, щоб заповнити все з першого разу!