
Бюджетні установи іноді не можуть придбати навіть необхідне: комп’ютери для роботи, програмне забезпечення, меблі, папір. А періодичні видання — й поготів. Їх у деяких установах керівники уже давно розглядають як предмет розкоші. А результат — невтішний. Сайт Держаудитслужби переповнений інформацією про кількість виявлених порушень, звільнених посадових осіб установи та відкритих кримінальних справ за наслідками ревізій. Що ж робити, де знайти кошти на необхідне в роботі, якщо в кошторисі установи видатки — переважно на заробітну плату та комунальні послуги?
Не витрачайте кошти зі свого кошторису. Ми підкажемо, кому та як написати заяву аби вам не відмовили.
Головбух установи захворів, тож на час його хвороби головним призначено найдосвідченішого бухгалтера. У статті розповімо, як оформити та оплатити тимчасове виконання обов’язків головного бухгалтера
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі
Експерт пояснює на прикладі робочої ситуації все про облік операцій з коштами грантів в бюджетній установі
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.