Як відбуватиметься розгляд скарг в АМКУ в умовах карантину

Реформа держфінконтролю: що змінилось >>>

Із 18 березня, аби запобігти поширенню коронавірусу, змінюється порядок участі сторін у засіданнях Колегії АМКУ, що стосуються оскарження процедур закупівлі.

Так, у період дії карантину АМКУ обмежує кількість осіб, які можуть перебувати в приміщеннях АМКУ — не більше 10 осіб, в тому числі в залі очікування та залах засідань Колегії АМКУ.

Як відбуватиметься розгляд скарг в АМКУ в умовах карантину

Також змінюються положення регламенту засідань Колегії АМКУ щодо участі сторін під час розгляду скарги. У період дії карантину:

  • можливість присутності на засіданнях Колегії усіх охочих забезпечуватимуть у форматі відеотрансляції засідань Колегії —на її сторінці у мережі Facebook ;
  • право участі у розгляді скарги замовників та скаржників забезпечуватимуть за допомогою електронного формату — сторони подають інформацію (пояснення) у формі електронного документа через Prozorro;
  • якщо ж сторони не можуть подати такі пояснення, вони надсилають до Колегії клопотання і обґрунтовують його. У такому разі Колегія може дозволити їм брати участь у засіданні у режимі відеоконференції. Для цього клопотання потрібно подати за один робочий день до дати засідання і вказати у ньому контактні дані.

Зважте: Колегія АМКУ, коли ухвалюватиме свої рішення, врахує пояснення учасників засідання за умови, що їх надали:

  • у формі електронного документа;
  • через електронну систему закупівель;
  • до прийняття рішення Колегії.

Джерело: розпорядження АМКУ від 17.03.2020 № 2-рп

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3901

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
35192

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5890

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29461

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді