Як відбуватиметься розгляд скарг в АМКУ в умовах карантину

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Реформа держфінконтролю: що змінилось >>>

Із 18 березня, аби запобігти поширенню коронавірусу, змінюється порядок участі сторін у засіданнях Колегії АМКУ, що стосуються оскарження процедур закупівлі.

Так, у період дії карантину АМКУ обмежує кількість осіб, які можуть перебувати в приміщеннях АМКУ — не більше 10 осіб, в тому числі в залі очікування та залах засідань Колегії АМКУ.

Як відбуватиметься розгляд скарг в АМКУ в умовах карантину

Також змінюються положення регламенту засідань Колегії АМКУ щодо участі сторін під час розгляду скарги. У період дії карантину:

  • можливість присутності на засіданнях Колегії усіх охочих забезпечуватимуть у форматі відеотрансляції засідань Колегії —на її сторінці у мережі Facebook ;
  • право участі у розгляді скарги замовників та скаржників забезпечуватимуть за допомогою електронного формату — сторони подають інформацію (пояснення) у формі електронного документа через Prozorro;
  • якщо ж сторони не можуть подати такі пояснення, вони надсилають до Колегії клопотання і обґрунтовують його. У такому разі Колегія може дозволити їм брати участь у засіданні у режимі відеоконференції. Для цього клопотання потрібно подати за один робочий день до дати засідання і вказати у ньому контактні дані.

Зважте: Колегія АМКУ, коли ухвалюватиме свої рішення, врахує пояснення учасників засідання за умови, що їх надали:

  • у формі електронного документа;
  • через електронну систему закупівель;
  • до прийняття рішення Колегії.

Джерело: розпорядження АМКУ від 17.03.2020 № 2-рп

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
7584

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
11515

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
6860

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
38608

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді