Верховною Радою України прийнято Закон «Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства» №2276.
Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи 2020

Законом вносяться зміни до Кодексу України з процедур банкрутства, якими усуваються недоліки Кодексу та встановлюються норми, що не допускають відкриття проваджень у справах про банкрутство органів державної влади, органів місцевого самоврядування, бюджетних установ та організацій задля недопущення порушення норм Конституції України.
Зокрема Законом визначається, що термін «бюджетна установа» у Кодексі вживається у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України».
Під час карантину працюєте у приміщенні установи? Дотримайтеся порад від Держпраці
Також передбачено доповнення ч. 2 ст. 34 Кодексу нормою про необхідність подання кредитором при зверненні до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство судового рішення, яке набрало законної сили, та за яким не сплив строк пред’явлення його до виконання.
Окрім того, Прикінцеві та перехідні положення Кодексу України з процедур банкрутства доповнюються ст. 2-1 та 2-2 у зв’язку із необхідністю розгляду господарськими судами справ про банкрутство у процесуальні строки, встановлені Кодексом.
За матеріалами з сайту ВРУ
⚡️Дистанційне навчання від досвідчених експертів з бухгалтерського обліку: ✔️8 кредитів ЄКТС ✔️240 годин ✔️сертифікат за проходження курсу
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
З 28 серпня 2025 року Господарський кодекс офіційно втрачає чинність. Що це означає на практиці? Як працювати без нього та до чого готуватися бюджетникам? У статті — коротко про головне, а також відповіді експертів на найактуальніші запитання.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді