Декларації укладатимуть у електронній формі — не буде жодних бланків, форм, печаток.
Щоб підписати декларацію з лікарем:
1) Зверніться у медзаклад, де працює терапевт, педіатр чи сімейний лікар, з яким ви хочете підписати декларацію (якщо цей заклад вже підключено до електронної системи охорони здоров’я). При собі потрібно мати:
- паспорт;
- податковий номер;
- мобільний телефон;
- свідоцтво про народження дитини (якщо підписуєте декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини).
2) Уповноважена особа закладу ПМД (реєстратор, медсестра або лікар) внесе ваші дані у систему «Електронне здоров’я».
► Структура місцевих бюджетів у 2018 році
3) Уповноважена особа медзакладу роздрукує із системи «Електронне здоров’я» примірник декларації для перевірки. Якщо потрібно, працівник закладу внесе зміни в системі та роздрукує декларацію ще раз.
4) Якщо все правильно, уповноважена особа медзакладу роздрукує із системи «Електронне здоров’я» ще один примірник декларації.
► Чому медичні працівники можуть залишитися без заробітку
5) Ви підпишете 2 примірники декларації: один для себе, інший — для медзакладу.
6) Уповноважена особа медзакладу поставить на декларації електронний цифровий підпис та надішле її в систему «Електронне здоров’я». Тепер ви в електронній системі охорони здоров’я.
Якщо ви задекларуєте вибір лікаря Національна служба здоров’я України (НСЗУ) з липня сплачуватиме гроші за ваше обслуговування закладу, у якому працює обраний вами лікар. Утім для цього медзаклад має автономізуватися та укласти договір із НСЗУ.
Джерело: офіційний сайт Міністерства охорони здоров’я України