Які вимоги Мінфіну під час складання місцевого бюджету на 2023 рік

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Асоціація міст України нагадує строки та низку вимог до складання бюджету ОМС на наступний рік.

вимоги до місцевого бюджету на 2023 рік

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Як зазначено в повідомлені Асоціації, під час підготовки рішення про місцевий бюджет слід керуватися Типовою формою рішення про місцевий бюджет, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 №668.

Строки затвердження місцевих бюджетів на 2023 рік – 25.12.2022 включно.

Також Мінфін нагадує про постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 №252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану». Згідно з постановою:

  1. Виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад виключені з переліку із органів,  що можуть приймати рішення про ухвалення або внесення змін до місцевих бюджетів. Внесення змін до місцевих бюджетів і прийняття рішень щодо бюджетів – виключне повноваження сільських, селищних та місцевих рад, а також військових адміністрацій у разі їх утворення.
  2. Скорочується кількість обов’язкових погодження із Мінфіном проєктів рішень про передачу коштів у вигляді міжбюджетних трансфертів. Погодження обов’язкове лише, коли трансферти передаються до відповідного місцевого бюджету іншої області та/або м.Києва. 
  3. Не потрібно узгодження рішень щодо передачі трансфертів на утримання об'єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування; на виконання інвестиційних проектів, у тому числі на будівництво або реконструкцію об'єктів спільного користування.

Нагадаємо, щорічно складається звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету.

За інформацією Асоціації міст України

🔢Утримуємо аліменти з працівника

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22407

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8954

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422753

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182431

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51582

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді