Мінекономіки пропонує скасувати 47% ліцензій та дозволів – почнуть з охорони праці та експортних операцій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міжвідомча робоча група рекомендувала Кабміну скасувати значну частину дозволів, ліцензій, декларацій погоджень тощо.

Мінекономіки пропонує скасувати 47% ліцензій та дозволів

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

За інформацією Міністерства економіки на засідання групи усього запропоновано скасувати 47% ліцензій і дозволів.

«Роботу розпочинаємо з інструментів, якими опікується Міністерство економіки. Майже половина з них буде ліквідована, а решта – осучаснена. В подальшому МРГ опрацює інструменти регулювання, що належать до сфери компетенції інших органів влади. Наше завдання – дати бізнесу економічну свободу», – зазначила перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки України Юлія Свириденко.

На сайті Мінекономіки наведені приклади для спрощення умов ведення бізнесу. Кілька з них – в сфері трудових відносин та безпеки праці. Досі чинні норми про погодження з Держпраці Інструкції про порядок прибирання пилу у виробничих приміщеннях та Графіку аналізу повітря на робочих місцях на запиленість і загазованість. Пропонується скасувати ці норми.

Також запропоновано скасувати:

  • дозвіл на реекспорт товарів, що походять з інших країн;
  • погодження для видачі ліцензій на здійснення експортних операцій з нафтою сирою українського походження та газу природного у газоподібному стані українського походження за зовнішньоекономічними контрактами (договорами);
  • індивідуальні (разові ліцензії) в сфері експорту-імпорту.

Рекомендовано оптимізувати, оцифрувати і спростити близько третини інструментів, що належать до сфери компетенції Мінекономіки. Частину інструментів державного регулювання господарської діяльності рекомендовано передати до інших міністерств та відомств.

Нагадаємо, в минулому році 

Уряд затвердив Методику розрахунку плати за видачу ветеринарних документів та виключив видачу ветеринарних документів з переліку адміністративних послуг.

За інформацією Мінекономіки

Списуємо майно бюджетної установи: 10 🔝рішень

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зустрічна звірка під час ревізії: обов’язки бухгалтера, ризики та захист прав

До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
6065

Акт ревізії 2025: що робити з висновками ревізорів

Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
33524

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
192419

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
23743

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді