Уряд запровадив нові вимоги для надання допомоги по частковому безробіттю

Кабінет міністрів 3 березня змінив Порядок надання допомоги по частковому безробіттю. Тепер Порядок відповідає вимогам Закону України «Про зайнятість населення».

надання допомоги по безробіттю

Калькулятор штрафів

В Порядку розширено перелік критеріїв, за якими надається допомога по частковому безробіттю. Одна з ключових змін стосується відсутності у роботодавця або ФОП, який є застрахованою особою, заборгованості перед державним (місцевим) бюджетом понад 6 місяців.

Міністерство економіки повідомляє, що в 2023 році допомогою по частковому безробіттю зможуть скористатись 21 тисяча українців. На це передбачено 226 млн грн.

Перерахування коштів на поточний рахунок фізичній особі - підприємцю, яка є застрахованою особою, або роботодавцю для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю, здійснюється регіональним центром зайнятості.

Що змінилося

  1. Допомога по частковому безробіттю не надається, якщо стосовно роботодавця або ФОП відкрито ліквідаційну процедуру, або він визнає свою неспроможність своєчасно виконувати зобов'язання перед кредиторами через незадовільний стан фінансово-господарської діяльності.
  2. Визначено механізм підтвердження відсутності заборгованості роботодавцями та фізичними особами підприємцями, які є застрахованими особами, перед державним (місцевим) бюджетом, зокрема в порядку обміну інформацією між Державною службою зайнятості та ДПС.
  3. Перевірка стосовно цільового використання коштів може здійснюватися також за місцем провадження господарської діяльності роботодавця.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Неоформлення трудових відносин: розмір штрафів

Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
19100

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17378

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді