Мінфін наказами від 23.02.2023 № 104 та від 15.03.2023 № 136 уніс зміни до Порядку складання типових форм з обліку та списання запасів суб’єктами державного сектору.

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Зміни в основному косметичні та вказують на необов’язковість ведення/складання прибуткового ордеру.
Єдина суттєва новація у складанні накладної/вимоги установами — платниками ПДВ.
Нагадаємо, до накладної/вимоги потрібно вносити такі обов’язкові відомості про матеріальні цінності:
- найменування або однорідна група/вид матеріальних цінностей;
- номенклатурний номер — якщо обліковують за номенклатурними номерами;
- одиниця виміру;
- вартість;
- кількість;
- сума.
Ці вимоги прописані у пункті 2 глави 5 розділу ІІ Порядку складання типових форм з обліку та списання запасів суб’єктами державного сектору, затвердженого наказом Мінфіну від 13.12.2022 № 431.
Мінфін зазначив на обов’язковість відображення у накладній сум ПДВ для установ — платників ПДВ, якщо її складають за результатами відпуску матеріальних цінностей стороннім організаціям.
🔢Утримуємо аліменти з працівника
Законодавці приділили особливу увагу первинці, чітко прописавши, зокрема, строк зберігання документів. У статті говоримо про строки зберігання документів за чинним законодавством
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
Звільняєте працівника — видайте копію наказу про звільнення. У статті з’ясуємо, як правильно її оформити, хто відповідальний за підпис, які обов’язкові реквізити має містити документ, коли і кому його вручати. Скачайте зразок копії наказу і застосуйте в роботі