Верховній Раді рекомендовано прийняти зміни до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Зміни в Порядку складання бюджетної звітності 2025
Постійний представник Кабміну в Верховній Раді Тарас Мельничук повідомляє, що законопроект № 8410 спрямований на впровадження принципів цифровізації у сфері оцінки впливу на довкілля.
Які зміни запровадять в процедурі оцінки впливу на довкілля
- Пропонується скоротити строк громадського обговорення повідомлення про плановану діяльність з 20 до 12 робочих днів;
- Повідомлення про плановану діяльність та оголошення про початок громадського обговорення буде заповнюватись у цифровому форматі безпосередньо у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Уповноважений орган вже не зможе відхиляти ці документи у зв’язку із невідповідністю їх затвердженій формі;
- Скасовується вимога публікації повідомлення та оголошення у засобах масової інформації. Замість цього пропонується залучити територіальні громади для належного інформування громадськості.
- Представники громадськості зможуть зареєструватися на вебсайті Реєстру для адресного інформування про оприлюднення в ньому інформації та документації;
- Визначається вичерпний перелік підстав для відмови у видачі висновку з оцінки впливу на довкілля та скорочена процедура здійснення оцінки впливу на довкілля у разі усунення недоліків, що стали причиною для відмови;
- Пропонується фіксація підстав, за яких планована діяльність може бути визнана недопустимою.
🔢Утримуємо аліменти з працівника
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.