Як відкликати платіжну інструкцію з Казначейства

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Якщо установа відмовилась оплачувати товари, роботи, послуги чи інші зобов’язання після того, як органу Казначейства, що обслуговує установу, передали платіжні інструкції, їх потрібно відкликати.

відкликати платіжну інструкцію казначейства

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Відкликати платіжну інструкцію можливо за однієї умови — якщо кошти з рахунку ще не списані.

Для цього до органу Казначейства подаємо лист за підписом посадової особи установи, яка має право першого підпису згідно з карткою із зразками підписів та відбитка печатки. У листі слід зазначити реквізити платіжних інструкцій, які відкликаються, та суми, які в них зазначені. Слід врахувати, що платіжні інструкції відкликають лише в повній сумі.

Цей порядок визначений для установ, що фінансуються:

  • з державного бюджету — у абзацах 2, 3 пункту 11.5 Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженому наказом Мінфіну від 24.12.2012 № 1407;
  • місцевого бюджету — у абзацах 3, 4 пункту 10.4 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженому наказом Мінфіну від 23.08.2012 № 938.
🔢Утримуємо аліменти з працівника

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
67202

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
188805

Хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на час його відсутності

Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
22492

Доплати бюджетникам у 2025 році: види, порядок нарахування, приклади

Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
53771

Графік документообігу бюджетної установи: зразок і правила заповнення

Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
1657

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді