Що зміниться в умовах атестації робочих місць під час воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінекономіки оприлюднило проєкт постанови КМУ «Про внесення зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці».

атестація робочих місць під час воєнного стану

Норми тривалості робочого часу 2023

Атестацію робочих місць за умовами праці проводять де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.

Проєкт постанови КМУ має на меті врегулювати питання проведення атестації робочих місць за умовами праці в період дії воєнного стану.

Так, якщо строк проведення атестації настав у період дії воєнного стану, роботодавець має право перенести її проведення на період — протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні. Для цього потрібно оформити відповідне рішення/наказ та погодити його із профспілкою.

Водночас результати атестації проведеної до введення воєнного стану продовжують діяти та використовуються у період дії воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.

Списуємо майно бюджетної установи: 10 🔝рішень

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зустрічна звірка під час ревізії: обов’язки бухгалтера, ризики та захист прав

До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
6058

Акт ревізії 2025: що робити з висновками ревізорів

Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
33517

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
192402

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
23724

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді