Голова парламентського комітету за питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев повідомив про стан надходжень до ПФУ.

За даними на сторінці Facebook Данила Гетманцева, виконання плану по власним доходам ПФУ від ЄСВ, розподіленого на пенсійне страхування, погіршилось у квітні – недобір за місяць склав 3,9 млрд. грн.
Проте запас, накопичений у першому кварталі є значним – план з початку 2023 року перевиконано на 12,4% (+14,2 млрд. грн.). Проти 4 місяців минулого року власні доходи ПФУ зросли на 21,7% (+24,7 млрд. грн.).
Структура доходів ПФУ за 4 місяці 2023 року:
- загальний дохід – 249,5 млрд.грн.,
- 138,4 млрд. грн. – власні доходи,
- 82,9 млрд.грн. – трансферт з державного бюджету (+42,4% проти 4 місяців минулого року),
- 19,7 млрд.грн. – кошти на виплату ЖК-субсидій,
- 8,5 млрд.грн. – кошти на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Голова комітету відзначає, що головним чинником зростання власних надходжень до ПФУ залишаються виплати військовим, а також поступове відновлення ринку праці. В 2023 році, за останнім прогнозом НБУ, номінальні зарплати мають зрости на 22% (проти 6% у 2022 році). А рівень безробіття має скоротитись до 18% (проти 21% минулого року).
Нагадаємо, 12 травня Уряд
змінив формулу розрахунку грошового забезпечення військовослужбовців. Після цього рішення розміри посадових окладів, окладів за військовими (спеціальними) званнями військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу та деяких інших осіб розраховуються виходячи з розміру 1 762 гривні та визначаються шляхом множення на відповідний тарифний коефіцієнт. Раніше в формулі використовувався
прожитковий мінімум для працездатний осіб (в 2023 році – 2684 грн).
🔢Утримуємо аліменти з працівника
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.