Змінено порядок надання компенсацій за програмою єВідновлення

Запроваджені зміни передбачають нові завдання для органів місцевої влади.

порядок компенсацій єВідновлення

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Постановою № 565 Кабмін затвердив зміни до Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації, з використанням електронної публічної послуги єВідновлення.

Нагадаємо, за цією програмою передбачається максимальна сума виплати в 200 тисяч гривень

Асоціація міст України публікує перелік змін та нових завдань для органів місцевої влади.

1. Для уповноважених органів – виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у місті (у разі їх створення) рад, військових адміністрацій населених пунктів або військово-цивільних адміністрацій населених пунктів (у разі створення):

  • утворювати комісії та затверджувати їх склад з урахуванням вимоги щодо наявності представників від громадськості у кількості не менше однієї третини загального складу комісії, а також фахівця, який здобув вищу освіту у галузі знань «Будівництво та архітектура», крім спеціальності «Геодезія та землеустрій», або особу, що має досвід роботи у сфері будівництва;
  • вживати заходи щодо організації безпечного поводження з відходами від руйнувань, будівництва та знесення (демонтажу) відповідно до запропонованого переліку таких заходів;
  • здійснювати розгляд заперечень заявників щодо незгоди з рішенням комісії;
  • приймати рішення про повторний розгляд комісією в разі наданих заявником заперечень;
  • письмово інформувати отримувачів компенсації про прийняті рішення, у разі подання ними заяви у паперовій формі.

2. Для комісій з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна:

  • здійснювати верифікацію не менше як 5% заяв, які обираються автоматично в РПЗМ, для підтвердження цільового використання коштів компенсації її отримувачами;
  • здійснювати повторний розгляд заяв за рішенням уповноваженого органу;
  • розглядати та враховувати заперечення заявників у разі їхньої незгоди з даними акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження;
  • письмово інформувати отримувачів компенсації щодо рішень, прийнятих комісією, у разі подання заяви у паперовій формі.

3. Для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, посадових осіб органів соціального захисту населення, нотаріусів:

  • за зверненням особи заповнювати за допомогою засобів Порталу Дія заяву від отримувача компенсації, друкувати та забезпечувати підписання такої заяви.

Крім того, прийнятими змінами встановлюються:

  • процедури оскаржень дій чи бездіяльності комісії;
  • засади функціонування групи підтримки єВідновлення та відповідної урядової гарячої лінії;
  • обов’язки отримувача щодо цільового використання коштів, мінімізації негативного впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище під час виконання робіт з відновлення відповідно до переліку таких заходів;
  • порядок вибіркового моніторингу заяв групою підтримки єВідновлення.

 

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Податкові зобов’язання ОМС

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
6189

Податки в ОМС: бухоблік та проведення

Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
10025

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
11784

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1431

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді