Що мають зробити ОМС для створення Центрів життєстійкості

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінсоцполітики оприлюднило для обговорення проєкт постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості».

створення Центрів життєстійкості

Пошук по Класифікатору професій

Проєктом пропонується затвердити:

  • Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації експериментального проекту щодо запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості;

  • Порядок реалізації та апробації експериментального проекту із запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості;

  • Специфікацію комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

  • Типову форму договору надання комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад населених пунктів, а в разі їх відсутності військово-цивільні / військові адміністрації населених пунктів, учасники апробації мають:

  • визначити посадову особу уповноваженого органу, до повноважень якої належать питання надання соціальних послуг;

  • прийняти рішення про надання приміщення, яке перебуває на праві власності або користування територіальної громади, на базі якого буде запроваджено комплексну послугу (далі – Центр життєстійкості);

  • утримувати приміщення Центру життєстійкості, забезпечувати його прибирання, оплачувати комунальні послуги;

  • розробити проектно-кошторисну документацію для проведення робіт, у т. ч. ремонту (у разі необхідності), отримання письмового звіту експертної організації за результатами експертизи проекту будівництва (у разі необхідності), а також інших необхідних документів, які є необхідними для облаштування Центру життєстійкості;

  • у відповідному місцевому бюджеті передбачити кошти для надання соціальних послуг;

  • забезпечувати взаємодію осіб у громадах, відповідальних за роботу з особами / сім’ями / групами осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та / або належать до вразливої групи населення, з надавачем комплексної послуги;

  • сприяти у проходженні програм навчання з формування професійних компетенцій у працівників, які залучені до надання комплексної послуги формування життєстійкості;

Приміщення Центру життєстійкості знаходиться в межах території міської, селищної, сільської територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності для жителів територіальної громади. Площа приміщення складає не менше 150 кв. м. Вимоги до приміщення Центру життєстійкості визначені у Специфікації комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

Проєкт розміщено у підрубриці «Проекти нормативно-правових актів» рубрики «Нормативна база» офіційного вебсайту Мінсоцполітики.

Пропозиції та зауваження до проєкту Мінсоцполітики прийматиме до 04.08.2023 на електронну адресу: [email protected].

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
8004

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9608

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8930

Як проводять перевірку в ОМС

Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.
11982

Як здійснити розрахунок заробітної плати старости: приклади

Староста — важлива посада в сучасних органах місцевого самоврядування. Як розрахувати зарплату старости. Який староста має посадовий оклад, доплати й надбавки, оздоровчі, матеріальну допомогу. Все закріплено на прикладі, що містить і бухгалтерські проведення
25718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді