Що мають зробити ОМС для створення Центрів життєстійкості

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінсоцполітики оприлюднило для обговорення проєкт постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості».

створення Центрів життєстійкості

Пошук по Класифікатору професій

Проєктом пропонується затвердити:

  • Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації експериментального проекту щодо запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості;

  • Порядок реалізації та апробації експериментального проекту із запровадження комплексної соціальної послуги формування життєстійкості;

  • Специфікацію комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

  • Типову форму договору надання комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад населених пунктів, а в разі їх відсутності військово-цивільні / військові адміністрації населених пунктів, учасники апробації мають:

  • визначити посадову особу уповноваженого органу, до повноважень якої належать питання надання соціальних послуг;

  • прийняти рішення про надання приміщення, яке перебуває на праві власності або користування територіальної громади, на базі якого буде запроваджено комплексну послугу (далі – Центр життєстійкості);

  • утримувати приміщення Центру життєстійкості, забезпечувати його прибирання, оплачувати комунальні послуги;

  • розробити проектно-кошторисну документацію для проведення робіт, у т. ч. ремонту (у разі необхідності), отримання письмового звіту експертної організації за результатами експертизи проекту будівництва (у разі необхідності), а також інших необхідних документів, які є необхідними для облаштування Центру життєстійкості;

  • у відповідному місцевому бюджеті передбачити кошти для надання соціальних послуг;

  • забезпечувати взаємодію осіб у громадах, відповідальних за роботу з особами / сім’ями / групами осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та / або належать до вразливої групи населення, з надавачем комплексної послуги;

  • сприяти у проходженні програм навчання з формування професійних компетенцій у працівників, які залучені до надання комплексної послуги формування життєстійкості;

Приміщення Центру життєстійкості знаходиться в межах території міської, селищної, сільської територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності для жителів територіальної громади. Площа приміщення складає не менше 150 кв. м. Вимоги до приміщення Центру життєстійкості визначені у Специфікації комплексної соціальної послуги формування життєстійкості.

Проєкт розміщено у підрубриці «Проекти нормативно-правових актів» рубрики «Нормативна база» офіційного вебсайту Мінсоцполітики.

Пропозиції та зауваження до проєкту Мінсоцполітики прийматиме до 04.08.2023 на електронну адресу: [email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Освітня субвенція 2025/2026: розмір, розподіл, бухоблік

Освітня субвенція — це один із трансфертів, які місцеві бюджети отримують з державного бюджету на спільні цільові програми. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції у 2025 та 2026 роках — говоримо у цьому огляді.
14214

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг — це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами — у даному огляді
9392

Облік безоплатно отриманих основних засобів

Бюджетні установи отримують основні засоби без оплати: від юридичних і фізичних осіб як дарунок, а також від інших бюджетних установ. Як показати в обліку дарунки — від отримання до амортизації
48017

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
16793

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
10084

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді