Як визначати потребу у соціальних послугах

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінсоцполітики затвердило порядок визначення потреби у соціальних послугах.

потреба у соціальних послугах

Калькулятор стажу

Учора, 10.08.2023, набрав чинності наказ Мінсоцполітики від 19.04.2023 № 130-Н, яким затверджено Порядок визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці / територіальної громади у соціальних послугах (далі — Порядок).

Порядок визначає процедуру визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці / територіальної громади у соціальних послугах шляхом збирання, узагальнення та аналізу кількісних та якісних даних щодо наявності на відповідних територіях вразливих груп населення, осіб / сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати, щодо їхніх потреб у соціальних послугах.

Для цього за рішенням голови районної в мм. Києві та Севастополі держадміністрації / виконавчого органу сільської, селищної, міської ради утворюється робоча група. Її очолює голова або заступник голови районної в мм. Києві та Севастополі держадміністрації / виконавчого органу сільської, селищної, міської ради. До її складу входять представники:

  • місцевого органу соціального захисту населення;
  • структурних підрозділів районної в мм. Києві та Севастополі держадміністрації / виконавчих органів сільської, селищної, міської ради з питань:
    • освіти і науки;
    • охорони здоров'я;
    • фінансів та економіки;
    • молоді та спорту;
  • служби у справах дітей;
  • соціальні менеджери;
  • фахівці із соціальної роботи.

За згодою до складу робочої групи можуть також входити представники територіальних органів (підрозділів) Нацполіції, уповноважених органів з питань пробації, надавачів, отримувачів соціальних послуг та їхніх об'єднань, громадських об'єднань, в тому числі осіб з інвалідністю, благодійних, релігійних організацій, наукових установ, представники вразливих груп населення, депутати місцевої ради та представники інших зацікавлених сторін.

При плануванні заходів щодо розвитку та організації надання соціальних послуг визначають:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як підготувати бюджетний запит на 2025 рік

Бюджетний запит – це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів – питання даного огляду.
35444

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок
45183

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати.
10463

Субвенція місцевим бюджетам

Субвенція – це виплата із державного бюджету місцевим бюджетам, яку надають лише на конкретні цілі. На що вона виділяється щороку – у цьому огляді.
64225

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
179734

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді