Як установі-правонаступнику оплатити лікарняні працівників реорганізованої/ліквідованої установи
У разі ліквідації або реорганізації установи, виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації, здійснює:
- правонаступник;
- територіальний орган уповноваженого органу управління за місцем обліку ліквідованої структури як страхувальника – у разі відсутності правонаступника.
Нагадаємо, що підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, а також по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності.
Сформований лікарняний надсилається роботодавцю, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі ПФУ.
Отже, якщо страхувальник до ліквідації установи не оплатив листки непрацездатності працівників, правонаступник в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ може сформувати запит до ПФУ на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику. В запиті необхідно вказати код ЄДРПОУ та назву страхувальника, що припинив діяльність і зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії лікарняних.
Після опрацювання та перевірки даного запиту ПФУ будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності, на підставі яких правонаступник зможе сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.