Які повноваження у інспекції з благоустрою населеного пункту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 17.10.2023, набрало чинності Типове положення про інспекцію з благоустрою населеного пункту.

повноваження інспекції з благоустрою

❤️‍🔥Премії бюджетникам: 8 готових рішень

Типове положення про інспекцію з благоустрою населеного пункту затверджене наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 04.07.2023 № 565.

Інспекцію з благоустрою населеного пункту (далі – Інспекція) можуть утворювати сільська, селищна, міська ради. Інспекція має круглу печатку із своїм найменуванням, бланк. Вона утримується за рахунок коштів місцевого бюджету. Призначення на посади та звільнення з посад працівників Інспекції здійснюється відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Основними завданнями Інспекції є здійснення контролю:

  • за станом благоустрою населеного пункту;
  • виконанням правил благоустрою території населеного пункту, в т. ч. організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій.

Працівники Інспекції:

  • проводять перевірки території населеного пункту щодо стану їх благоустрою;
  • складають протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
  • готують та подають позови до суду про відшкодування шкоди, завданої об’єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, правил благоустрою території населеного пункту;
  • вживають заходи щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою населеного пункту;
  • сприяють забезпеченню чистоти і порядку в населеному пункті;
  • беруть участь в обговоренні проєктів благоустрою територій населеного пункту, іншої технічної документації з питань благоустрою і вносить відповідні пропозиції на розгляд ОМС, підприємств, установ, організацій;
  • вносять пропозиції щодо розвитку та поліпшення стану благоустрою територій населеного пункту, удосконалення правил благоустрою території населеного пункту;
  • інформують відповідну сільську, селищну, міську ради та їх виконавчі органи про результати планових та позапланових перевірок.

Наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 04.07.2023 № 565 набрав чинності 17.10.2023.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зарплата органів місцевого самоврядування 2026

У огляді розповідаємо, як може змінитися зарплата в органах місцевого самоврядування у 2026 році, чи зміняться посадові оклади для посадових осіб та працівників органів місцевого самоврядування, надбавки, доплати, розрахунок матеріальної допомоги, які нормативні документи врегульовують нарахування зарплати в органах місцевого самоврядування
91431

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) — це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше
147639

Освітня субвенція 2025/2026: розмір, розподіл, бухоблік

Освітня субвенція — це один із трансфертів, які місцеві бюджети отримують з державного бюджету на спільні цільові програми. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції у 2025 та 2026 роках — говоримо у цьому огляді.
17507

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді