Які повноваження у інспекції з благоустрою населеного пункту

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 17.10.2023, набрало чинності Типове положення про інспекцію з благоустрою населеного пункту.

повноваження інспекції з благоустрою

Пошук по Класифікатору професій

Типове положення про інспекцію з благоустрою населеного пункту затверджене наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 04.07.2023 № 565.

Інспекцію з благоустрою населеного пункту (далі – Інспекція) можуть утворювати сільська, селищна, міська ради. Інспекція має круглу печатку із своїм найменуванням, бланк. Вона утримується за рахунок коштів місцевого бюджету. Призначення на посади та звільнення з посад працівників Інспекції здійснюється відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Основними завданнями Інспекції є здійснення контролю:

  • за станом благоустрою населеного пункту;
  • виконанням правил благоустрою території населеного пункту, в т. ч. організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій.

Працівники Інспекції:

  • проводять перевірки території населеного пункту щодо стану їх благоустрою;
  • складають протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
  • готують та подають позови до суду про відшкодування шкоди, завданої об’єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, правил благоустрою території населеного пункту;
  • вживають заходи щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою населеного пункту;
  • сприяють забезпеченню чистоти і порядку в населеному пункті;
  • беруть участь в обговоренні проєктів благоустрою територій населеного пункту, іншої технічної документації з питань благоустрою і вносить відповідні пропозиції на розгляд ОМС, підприємств, установ, організацій;
  • вносять пропозиції щодо розвитку та поліпшення стану благоустрою територій населеного пункту, удосконалення правил благоустрою території населеного пункту;
  • інформують відповідну сільську, селищну, міську ради та їх виконавчі органи про результати планових та позапланових перевірок.

Наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 04.07.2023 № 565 набрав чинності 17.10.2023.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Податкові зобов’язання ОМС

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
6189

Податки в ОМС: бухоблік та проведення

Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
10026

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
11784

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1433

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді