Мін’юст наказом від 02.08.2018 № 2522/5 вніс зміни до Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом від 02.04.2012 № 511/5.
Відтак установи звітуватимуть про утримання аліментів щомісяця, а не щокварталу, як було раніше. Звіт щодо утриманих аліментів потрібно подавати до виконавчої служби.
Якщо установа не подасть звіт, їй доведеться сплатити штраф — від 850 до 1700 грн.
Зміни набули чинності 28.08.2018. Тому звіт за серпень потрібно подавати до закінчення ІІІ кварталу.
Наказ Мін’юсту від 02.08.2018 № 2522/5
Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
Звіт про фінансові результати, а саме – форма 2-дс, входить до фінансової звітності — квартальної та річної. На допомогу бухгалтеру експерт наводить бланк та роз’яснення його заповнення