Перевірте трудову книжку перш ніж її оцифрувати
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг ПФУ, необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи в трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:
- прізвища, імені та по батькові, дати народження працівника – чи зазначені повністю, без скорочень;
- підпису власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;
- підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
- печатки закладу, де трудову заповнили вперше.
У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності – у судовому порядку.
Наступним етапом є перевірка записів про роботу. У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення проводить:
- на підприємстві, де зроблено такий запис;
- правонаступник – якщо підприємство ліквідоване;
- архівна установа – якщо правонаступника не було визначено.
Після того як трудову книжку перевірили і всі записи правильні (виправлені), скановані копії трудових книжок подавайте для оцифрування через вебпортал електронних послуг ПФУ.