Перевірте трудову книжку перш ніж її оцифрувати
Перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг ПФУ, необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи в трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:
- прізвища, імені та по батькові, дати народження працівника – чи зазначені повністю, без скорочень;
- підпису власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;
- підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
- печатки закладу, де трудову заповнили вперше.
У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності – у судовому порядку.
Наступним етапом є перевірка записів про роботу. У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення проводить:
- на підприємстві, де зроблено такий запис;
- правонаступник – якщо підприємство ліквідоване;
- архівна установа – якщо правонаступника не було визначено.
Після того як трудову книжку перевірили і всі записи правильні (виправлені), скановані копії трудових книжок подавайте для оцифрування через вебпортал електронних послуг ПФУ.
За інформацією ГУ ПФУ в Донецькій області