Виплатили працівникам лікарняні – повідомте орган ПФУ через електронну форму
Страхувальник, який по заяві-розрахунку отримав від ПФУ кошти для здійснення страхових виплат працівникам (страхові кошти), повинен протягом місяця з дня проведення відповідних виплат повідомити про це Пенсійний фонд України.
Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам можна сформувати в електронному кабінеті на вебпорталі ПФУ.
Для цього потрібно обрати заяву-розрахунок, яка набула статусу «Оплачено» та в екранній формі натиснути кнопку «Створити повідомлення». Основна частина реквізитів повідомлення заповниться автоматично, дублюючи інформацію із заяви-розрахунку. Ручне введення передбачено для даних щодо виплати:
- дати виплати;
- суми, виплаченої працівникові за рахунок коштів Фонду.
Якщо сума в повідомленні по всім листкам непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, то після збереження, підписання та відправлення повідомлення до ПФУ, йому автоматично буде присвоєно статус «Прийнято». У випадку розбіжності суми, повідомлення потрапить на опрацювання спеціалістам ПФУ. Тож доцільно формувати таке повідомлення після усіх виплат працівникам по заяві-розрахунку.
Переглянути вже відправлені повідомлення можна в кабінеті страхувальника в розділі меню «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
Зверніть увагу, у разі відсутності від страхувальника інформації про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня фінансування, відповідним підрозділом ПФУ буде проведено перевірку використання роботодавцем страхових коштів.