Коли та як подати Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб
Реєстр застрахованих осіб – це унікальний автоматизований банк даних, у якому створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де накопичується, зберігається, автоматично обробляється:
- інформація про фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
- інформація, необхідна для обчислення і призначення страхових виплат.
Переглянути інформацію, що містить персональні дані, можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Якщо виявлено некоректні відомості в персональних даних в особистому кабінеті, застраховані особи мають можливість подати до ПФУ анкету для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб.
Для подачі анкети необхідно:
- авторизуватися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
- заповнити екранну форму анкети;
- поставити мітку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
- прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, довідка про присвоєння реєстраційного номера платника податків, витяг з реєстру територіальної громади);
- підписати анкету КЕП. Для цього обрати файл ключа та ввести пароль;
- натиснути кнопку «Відправити до ПФУ». Після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».
Результат обробки анкети можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».
Також можете переглянути відповідне відео: