Коли та як подати Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці ПФУ роз’яснили як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі Пенсійного фонду України.

зміна даних в реєстрі застрахованих осіб

Калькулятор стажу

Реєстр застрахованих осіб – це унікальний автоматизований банк даних, у якому створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де накопичується, зберігається, автоматично обробляється:

  • інформація про фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
  • інформація, необхідна для обчислення і призначення страхових виплат.

Переглянути інформацію, що містить персональні дані, можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Якщо виявлено некоректні відомості в персональних даних в особистому кабінеті, застраховані особи мають можливість подати до ПФУ анкету для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб.

Для подачі анкети необхідно:

  • авторизуватися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
  • заповнити екранну форму анкети;
  • поставити мітку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
  • прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, довідка про присвоєння реєстраційного номера платника податків, витяг з реєстру територіальної громади);
  • підписати анкету КЕП. Для цього обрати файл ключа та ввести пароль;
  • натиснути кнопку «Відправити до ПФУ». Після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».

Результат обробки анкети можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

Також можете переглянути відповідне відео:

За інформацією ГУ ПФУ в Донецькій області

опитування бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру у низці випадків, наприклад нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соцвиплат. У консультації – про те, як дізнатися про страховий стаж, як він розраховується бухгалтером у тих чи інших ситуаціях.
52320

Довідка про трудовий та страховий стаж

Отримати довідку ПФУ про трудовий та страховий стаж можуть і працівник, і роботодавець. Розкажемо, як це зробити онлайн, як рахувати стаж за цією довідкою.
23970

Довідка ОК-5 для підтвердження страхового стажу

Якщо працівник працює менше року чи шести місяців і захворів, бухгалтеру аби правильно нарахувати допомогу по тимчасовій непрацездатності чи допомогу по вагітності та пологах потрібно знати страховий стаж працівника. Розглянемо чим потрібно підтверджувати страховий стаж та чи потрібно вимагати від працівника довідку за формою № ОК-5.
36467

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді