Коли та як подати Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці ПФУ роз’яснили як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі Пенсійного фонду України.

зміна даних в реєстрі застрахованих осіб

🧮Калькулятор стажу

Реєстр застрахованих осіб – це унікальний автоматизований банк даних, у якому створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де накопичується, зберігається, автоматично обробляється:

  • інформація про фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
  • інформація, необхідна для обчислення і призначення страхових виплат.

Переглянути інформацію, що містить персональні дані, можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Якщо виявлено некоректні відомості в персональних даних в особистому кабінеті, застраховані особи мають можливість подати до ПФУ анкету для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб.

Для подачі анкети необхідно:

  • авторизуватися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
  • заповнити екранну форму анкети;
  • поставити мітку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
  • прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, довідка про присвоєння реєстраційного номера платника податків, витяг з реєстру територіальної громади);
  • підписати анкету КЕП. Для цього обрати файл ключа та ввести пароль;
  • натиснути кнопку «Відправити до ПФУ». Після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».

Результат обробки анкети можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

Також можете переглянути відповідне відео:

За інформацією ГУ ПФУ в Донецькій області

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Довідка ОК-5 2025: алгоритм отримання через Дію та ПФУ

Коли працівник йде на лікарняний або в декрет, важливо знати його страховий стаж. Для цього потрібна довідка за формою ОК-5. У статті пояснюємо, як отримати ОК-5 у 2025 році: через Дію чи ПФУ. Покажемо різницю між ОК-5 і ОК-7 та наведемо приклади, коли і як нею користуватися.
42700

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру в низці випадків — при нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соціальних виплат. У консультації пояснюємо, як дізнатися свій страховий стаж та які періоди до нього включати
72293

Довідка ОК-7 для оплати лікарняного: що це, де взяти і коли потрібна

Довідка ОК-7 — це офіційне підтвердження страхового стажу працівника. Вона необхідна, зокрема, для оплати лікарняного. У статті пояснимо, як отримати довідку з Пенсійного фонду, що містить форма ОК-7, коли та для чого її використовують.
107681

Довідка про трудовий та страховий стаж

Отримати довідку ПФУ про трудовий та страховий стаж можуть і працівник, і роботодавець. Розкажемо, як це зробити онлайн, як рахувати стаж за цією довідкою.
29644

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді