Як подати корегуючу заяву-розрахунок

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці ПФУ роз’яснили як виправити помилки у поданій заяві-розрахунку, у т. ч. після отримання фінансування.

корегуюча заява-розрахунок

Калькулятор стажу

У разі самостійно виявленої помилки страхувальники можуть повернути надлишково отримані кошти на рахунок Пенсійного фонду України або провести доплату по листках непрацездатності працівникам з наступним наданням корегуючої заяви-розрахунку.

У кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ можна сформувати та подати корегуючу заяву-розрахунок. У ній потрібно обрати один із трьох типів корегування:

  • «Корегування збільшення» – якщо необхідно здійснити доплату допомоги працівнику та, відповідно, отримати додаткове фінансування;
  • «Корегування зменшення» – спочатку потрібно повернути органу ПФУ зайве фінансування після чого зменшити показники заяви-розрахунку;
  • «Корегування несумових параметрів» – якщо допустили помилку у кількості днів, страховому стажі тощо. При цьому сумові показники заяви-розрахунку правильні.

До корегуючої заяви-розрахунку обов’язково мають бути додані скановані копії:

  • листа-пояснення причин проведення корегування – при подачі будь-якого типу корегуючої заяви розрахунку;
  • платіжного доручення, за яким повернули зайві кошти – при подачі заяви-розрахунку з типом «Корегування зменшення».

За інформацією ГУ ПФУ в Дніпропетровській області

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
62072

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру в низці випадків — при нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соціальних виплат. У консультації пояснюємо, як дізнатися свій страховий стаж та які періоди до нього включати
68806

Листок непрацездатності 2025: новації та алгоритм роботи

У статті розглянули порядок оформлення листка непрацездатності у 2025 році: хто має право на отримання, як правильно заповнити бланк, які дані необхідні для електронного та паперового варіантів. Скористайтеся актуальним бланком листка непрацездатності та зразком заповнення, щоб пришвидшити оплату лікарняних.
90239

Довідка ОК-7 для оплати лікарняного: що це, де взяти і коли потрібна

Довідка ОК-7 — це офіційне підтвердження страхового стажу працівника. Вона необхідна, зокрема, для оплати лікарняного. У статті пояснимо, як отримати довідку з Пенсійного фонду, що містить форма ОК-7, коли та для чого її використовують.
105050

Електронний лікарняний: інструкції для бухгалтера

Виокремили найважливіше про електронний лікарняний для бухгалтерів. Про терміни оформлення та виплати допомоги з тимчасової непрацездатності та з вагітності та пологів на основі е-лікарняних поговоримо у статті
49575

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді