Як подати корегуючу заяву-розрахунок
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
У разі самостійно виявленої помилки страхувальники можуть повернути надлишково отримані кошти на рахунок Пенсійного фонду України або провести доплату по листках непрацездатності працівникам з наступним наданням корегуючої заяви-розрахунку.
У кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ можна сформувати та подати корегуючу заяву-розрахунок. У ній потрібно обрати один із трьох типів корегування:
- «Корегування збільшення» – якщо необхідно здійснити доплату допомоги працівнику та, відповідно, отримати додаткове фінансування;
- «Корегування зменшення» – спочатку потрібно повернути органу ПФУ зайве фінансування після чого зменшити показники заяви-розрахунку;
- «Корегування несумових параметрів» – якщо допустили помилку у кількості днів, страховому стажі тощо. При цьому сумові показники заяви-розрахунку правильні.
До корегуючої заяви-розрахунку обов’язково мають бути додані скановані копії:
- листа-пояснення причин проведення корегування – при подачі будь-якого типу корегуючої заяви розрахунку;
- платіжного доручення, за яким повернули зайві кошти – при подачі заяви-розрахунку з типом «Корегування зменшення».