Не повідомили ПФУ про виплати працівникові – очікуйте перевірку
Страхувальник, який по заяві-розрахунку отримав від ПФУ кошти як фінансування страхових виплат, повинен протягом місяця з дня проведення відповідних виплат повідомити про це ПФУ. Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам можна сформувати в електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ натиснувши кнопку «Створити повідомлення» в екранній формі заяви-розрахунку, яка набула статусу «Оплачено». Основна частина реквізитів повідомлення заповниться автоматично, дублюючи інформацію із заяви-розрахунку. Ручне введення передбачено для даних щодо виплати:
- дати виплати;
- суми, виплаченої за рахунок коштів Фонду.
Якщо сума в повідомленні по всім листкам непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, то після збереження, підписання та відправлення повідомлення до ПФУ, йому автоматично буде присвоєно статус «Прийнято». У випадку розбіжності суми, повідомлення потрапить на опрацювання спеціалістам Фонду. Переглянути вже відправлені повідомлення можна в кабінеті страхувальника в розділі меню «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
У разі відсутності від страхувальника інформації про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, відповідним підрозділом ПФУ буде проведено перевірку використання страхувальником страхових коштів.