Типи корегуючих заяв-розрахунків
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Працівник відсутній на роботі: дії роботодавця
Сформувати та подати корегуючу заяву-розрахунок страхувальник має можливість через вебпортал електронних послуг ПФУ. Її слід подавати у разі самостійно виявленої помилки у нарахуванні страхових виплат за листками непрацездатності. За результатами її подання страхувальник зможе:
- відзвітувати про повернення надлишку отриманих коштів на рахунок Пенсійного фонду України – якщо отримане зайве (через помилку) фінансування;
- доплатити по листках непрацездатності працівникам, якщо заяву-розрахунок вже профінансували – якщо помилка призвела до заниження суми фінансування.
Передбачені наступні типи корегування:
- корегування збільшення – при необхідності здійснення доплати за листками непрацездатності;
- корегування зменшення – після повернення зайво отриманих коштів,
- корегування несумових параметрів – кількість днів, страховий стаж тощо.
До корегуючої заяви-розрахунку обов’язково необхідно додати пояснення щодо причин проведення корегування, а до заяви-розрахунку на зменшення – додатково додати платіжне доручення про повернення коштів.