Проєкт Типових штатних нормативів для мистецьких ліцеїв

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінкультури розробило проєкт Типових штатних нормативів мистецьких ліцеїв.

штатні нормативи ліцей

🧮 Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Типові штатні нормативи Мінкультури пропонує поширити на мистецькі ліцеї державної та комунальної форм власності – заклади спеціалізованої мистецької освіти, що забезпечують здобуття початкової і профільної мистецької освіти одночасно із здобуттям повної загальної середньої освіти на всіх або окремих її рівнях.

Ці Типові штатні нормативи визначають максимальну кількість посад (штатних одиниць) у закладі

У разі виробничої необхідності та у межах фонду оплати праці, доведеного лімітними довідками на відповідний період, керівники мистецьких ліцеїв матимуть право:

  • змінювати штати окремих структурних підрозділів;
  • вводити посади (крім керівних), не передбачені штатними нормативами для цього закладу.

Заміна посад працівників може здійснюватися лише в межах однієї категорії (адміністративно-господарського, обслуговуючого, педагогічного тощо) працівників та персоналу.

У разі виробничої необхідності до штатних розписів мистецьких ліцеїв може бути введено додаткові посади за рішенням:

  • органів виконавчої влади – за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету;
  • ОМС – за рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету.

Штатні розписи розробляють з урахуванням контингенту учнів, режиму роботи закладу, площ і санітарного стану приміщень, будівельних споруд, наявності пансіону, філій і структурних підрозділів, а також технічних засобів навчання, обладнання і спорядження на основі Типових штатних нормативів та затверджують директорами відповідних мистецьких ліцеїв за погодженням із засновником (засновниками) або уповноваженим ним (ними) органом.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кошторис 2025: як заповнити, внести зміни та відзвітувати

Кошторис — це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи — важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
190000

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
16478

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
785

Як підготувати бюджетний запит на 2026 рік

Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
43238

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
9925

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді