Проєкт Типових штатних нормативів для мистецьких ліцеїв

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінкультури розробило проєкт Типових штатних нормативів мистецьких ліцеїв.

штатні нормативи ліцей

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Типові штатні нормативи Мінкультури пропонує поширити на мистецькі ліцеї державної та комунальної форм власності – заклади спеціалізованої мистецької освіти, що забезпечують здобуття початкової і профільної мистецької освіти одночасно із здобуттям повної загальної середньої освіти на всіх або окремих її рівнях.

Ці Типові штатні нормативи визначають максимальну кількість посад (штатних одиниць) у закладі

У разі виробничої необхідності та у межах фонду оплати праці, доведеного лімітними довідками на відповідний період, керівники мистецьких ліцеїв матимуть право:

  • змінювати штати окремих структурних підрозділів;
  • вводити посади (крім керівних), не передбачені штатними нормативами для цього закладу.

Заміна посад працівників може здійснюватися лише в межах однієї категорії (адміністративно-господарського, обслуговуючого, педагогічного тощо) працівників та персоналу.

У разі виробничої необхідності до штатних розписів мистецьких ліцеїв може бути введено додаткові посади за рішенням:

  • органів виконавчої влади – за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету;
  • ОМС – за рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету.

Штатні розписи розробляють з урахуванням контингенту учнів, режиму роботи закладу, площ і санітарного стану приміщень, будівельних споруд, наявності пансіону, філій і структурних підрозділів, а також технічних засобів навчання, обладнання і спорядження на основі Типових штатних нормативів та затверджують директорами відповідних мистецьких ліцеїв за погодженням із засновником (засновниками) або уповноваженим ним (ними) органом.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Програмна класифікація видатків: обираємо назву бюджетної програми

У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
1552

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1404

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
38669

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
5030

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП – що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання – у даному огляді.
28943

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді