Зміни у реєстрації громадян у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків
Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників
У Положенні визначили, що фізична особа – платник податків під час отримання публічних (електронних публічних) та інших послуг може подавати до визначених нею органів державної влади, ОМС, юридичних та фізичних осіб, інформаційні системи яких підключені до Порталу Дія, дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру, зокрема:
- як внесені до е-паспорта, е-паспорта для виїзду за кордон, е-свідоцтва про народження;
- електронну копію документа, що засвідчує реєстрацію такої особи в Державному реєстрі засобами Порталу Дія, у т. ч. з використанням мобільного додатка Порталу Дія.
Фізична особа – платник податків також може подавати електронні копії відомостей із Державного реєстру, зокрема електронні копії електронних відображень відомостей із Державного реєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, які наявні в Державному реєстрі, сформовані з використанням засобів Порталу Дія, у т. ч. з використанням мобільного додатка Порталу Дія. Електронна копія цих відомостей формується у разі подання фізичною особою запиту до Державного реєстру засобами Порталу Дія.
Перевірка відповідності та підтвердження даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків / відомостей із Державного реєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору здійснюється Порталом Дія шляхом електронної інформаційної взаємодії з Державним реєстром із урахуванням вимог законодавства з питань захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах.
Окрім цього, у Положенні визначили, що облікові картки № 1ДР малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (прийомних батьків, батьків-вихователів, усиновителем, опікуном) за наявності:
- свідоцтва про народження дитини;
- документа, що посвідчує особу одного із батьків (прийомних батьків, батьків-вихователів, усиновителя, опікуна).
За наявності цих документів одному з батьків (прийомних батьків, батьків-вихователів, усиновителю, опікуну) видаватимуть документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі малолітньої особи.
Наказ Мінфіну від 21.08.2024 № 410, яким затверджені зміни, не набрав чинності.