ДРСУ: Рівень прозорості регуляторної політики місцевих органів влади не задовольняє українських підприємців

Понад 80% українських підприємців занепокоєні тим, що органи влади та місцевого самоврядування не враховують пропозиції бізнесу, а також не залучають громадськість до публічного обговорення проєктів регуляторних актів.

ДРСУ: Рівень прозорості регуляторної політики місцевих органів влади не задовольняє українських підприємців

Понад 80% українських підприємців занепокоєні тим, що органи влади та місцевого самоврядування не враховують пропозиції бізнесу, а також не залучають громадськість до публічного обговорення проєктів регуляторних актів.

Про це заявив Голова ДРС Олексій Кучер, коментуючи перші результати організованого Службою онлайн-опитування підприємців щодо проблемних питань, які виникають у відносинах між органами влади та суб’єктами господарювання.

За словами очільника Служби, кожен п’ятий учасник опитування (19%) відзначив як проблему нерозміщення проєктів та чинних регуляторних актів на офіційних сайтах розробників.

«Так, нерідко бізнес лише пост-фактум дізнається, що там місцеві ради наухвалювали без обговорення та врахування думки громади. Але той факт, що суб’єкти господарювання стають більш обізнаними щодо таких порушень регуляторного законодавства, залишає можновладцям менше шансів уникнути відповідальності», – наголосив Олексій Кучер.

Голова ДРС також нагадав підприємницькій громадськості, що будь-яке рішення органу влади та місцевого самоврядування, прийняте без дотримання вимог регуляторного законодавства, може бути скасоване судом на підставі висновку ДРС.

Джерело: ДРСУ

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Списання кредиторської заборгованості бюджетних установ

Кредиторська заборгованість – не завжди показник прогалин у діяльності установи. Інколи складається так, що віддавати борг просто нікому й він продовжує «висіти» на балансі. Як правильно провести списання кредиторської заборгованості? Відповідаємо.
15214

Авансовий звіт у 2024 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
194096

Електронна декларація – заповнення

З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
68115

Електронна декларація – хто подає

❗️Подання електронної декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ. Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану, яка її форма з 11 жовтня 2024 року та які штрафи передбачено – у нашій консультації.
91091

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
326485

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді