Заміна іншого працівника: доплачувати чи ні
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
📝 Заповнюємо антикорупційну декларацію
Якщо посадовою інструкцією передбачене виконання обов’язків іншого працівника на час його відсутності, ці обов’язки належать до його трудової функції і виконуються ним:
- без видання окремого наказу;
- без доплати.
У інших випадках виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника допускається тільки за згодою працівника та за умови видання відповідного наказу та проведенням доплати за суміщення професій (посад) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника, відповідно до вимог статті 105 КЗпП.
За інформацією Східного міжрегіонального управління Держпраці