ПФУ поінформував про внесення змін у програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу

Як ідеально завершити 2025 рік: покроковий план
Найбільших змін зазнав Кабінет фізичної особи, зокрема:
- реалізовали можливість формування заяви про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб та військового збору та договору найму з накладеними наймачем та наймодавцем КЕП;
- реалізовали функціонал «Калькулятор розрахунку субсидії»;
- у заяві про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку виправлені помилки внесення даних до друкованої форми заяви та договору найму, змінено формат даних для атрибутів блоку «Показання лічильників( за наявності) на дату підписання договору»;
- у заяві про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг за експериментальним проєктом додали атрибут «Тип житла»;
- заява на призначення пенсії – для документа «Посвідка на постійне проживання» змінили умову щодо серії та номеру Посвідки (максимальна кількість символів – 9);
- заява на виготовлення пенсійного посвідчення – зняли валідацію з полів, інформацію до яких отримано з пенсійної справи (адресні дані);
- в заяві про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку зняли обов’язковість заповнення з полів блоку «Місце реєстрації»;
- відкрили доступ до Пенсійного калькулятора осіб, що вже є пенсіонерами.
Оновлення програмних засобів Кабінету страхувальника:
- у звіті про персоніфіковані відомості про грошове забезпечення (ПКМУ 770) змінили контроль для полів «Кількість повних місяців», «Кількість днів»;
- у заявах-розрахунках для додатків 4,5 реалізовали можливість створення та подання Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам;
- у формі пошуку листків непрацездатності встановили обмеження періоду, за який здійснюється пошук (31 календарний день), також оптимізували процедуру пошуку.
У Кабінеті Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) внесли зміни до тексту згоди, яку надає заявник при поданні заяви.
Також додали ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП АБ «УКРГАЗБАНК».
Джерело: офіційний сайт ГУ ПФУ в Луганській області
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.