Як заповнити Повідомлення до ДФС за відсутності головбуха

1125

Запитання

Як заповнити Повідомлення за кодом форми J(F)1391102, якщо подаємо інформацію з типом підпису: директор, бухгалтер, підпис окремого співробітника для підпису податкових накладних, підпис особи, яка має право підпису під час тимчасової відсутності директора чи головного бухгалтера, печатка?

Відповідь

У Повідомленні за кодом форми J(F)1391102 необхідно заповнювати всі поля документа, а саме:

  • дату та номер;
  • найменування органу ДФС, до якого подають повідомлення;
  • найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податків;
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта.

У табличну частину повідомлення необхідно внести дані про відповідальних осіб, які мають право підпису податкових документів, а також у разі необхідності — дані про отриману печатку підприємства.

До повідомлення додають нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у повідомленні, і таке повідомлення спочатку підписують електронними цифровими підписами (ЕЦП) відповідальні особи, зазначені в табличній частині повідомлення.

Сформоване повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого вже є у системі подання документів в електронному вигляді як чинний сертифікат керівника платника податків.

ЗІР, категорія 135.03

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Доповідна записка: бланк та зразок

Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
121173

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70496

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73635

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105162

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26754