Як заповнити Повідомлення до ДФС за відсутності головбуха

903

Запитання

Як заповнити Повідомлення за кодом форми J(F)1391102, якщо подаємо інформацію з типом підпису: директор, бухгалтер, підпис окремого співробітника для підпису податкових накладних, підпис особи, яка має право підпису під час тимчасової відсутності директора чи головного бухгалтера, печатка?

Відповідь

У Повідомленні за кодом форми J(F)1391102 необхідно заповнювати всі поля документа, а саме:

  • дату та номер;
  • найменування органу ДФС, до якого подають повідомлення;
  • найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податків;
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта.

У табличну частину повідомлення необхідно внести дані про відповідальних осіб, які мають право підпису податкових документів, а також у разі необхідності — дані про отриману печатку підприємства.

До повідомлення додають нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у повідомленні, і таке повідомлення спочатку підписують електронними цифровими підписами (ЕЦП) відповідальні особи, зазначені в табличній частині повідомлення.

Сформоване повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого вже є у системі подання документів в електронному вигляді як чинний сертифікат керівника платника податків.

ЗІР, категорія 135.03

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
67257

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
188878

Графік документообігу бюджетної установи: зразок і правила заповнення

Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
1694

Копія наказу про звільнення: коли і як видавати у 2025 році

Звільняєте працівника — видайте копію наказу про звільнення. У статті з’ясуємо, як правильно її оформити, хто відповідальний за підпис, які обов’язкові реквізити має містити документ, коли і кому його вручати. Скачайте зразок копії наказу і застосуйте в роботі
87092