Як заповнити Повідомлення до ДФС за відсутності головбуха

578

Запитання

Як заповнити Повідомлення за кодом форми J(F)1391102, якщо подаємо інформацію з типом підпису: директор, бухгалтер, підпис окремого співробітника для підпису податкових накладних, підпис особи, яка має право підпису під час тимчасової відсутності директора чи головного бухгалтера, печатка?

Відповідь

У Повідомленні за кодом форми J(F)1391102 необхідно заповнювати всі поля документа, а саме:

  • дату та номер;
  • найменування органу ДФС, до якого подають повідомлення;
  • найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податків;
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта.

У табличну частину повідомлення необхідно внести дані про відповідальних осіб, які мають право підпису податкових документів, а також у разі необхідності — дані про отриману печатку підприємства.

До повідомлення додають нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у повідомленні, і таке повідомлення спочатку підписують електронними цифровими підписами (ЕЦП) відповідальні особи, зазначені в табличній частині повідомлення.

Сформоване повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого вже є у системі подання документів в електронному вигляді як чинний сертифікат керівника платника податків.

ЗІР, категорія 135.03

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Бухгалтерська довідка – ЗРАЗОК

Для яких саме господарських операцій складається бухгалтерська довідка? Яку інформацію у ній вказувати? Відповімо на запитання й наведемо зразки заповнення для різних робочих ситуацій.
47016

Списання ліків у бюджетній установі

Прочитайте, що робити з лікарськими засобами після того, як спливе термін їх придатності та як правильно списати протерміновані ліки.
13147

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити.
64296