Що необхідно врахувати при визначенні держслужбовцю термінів завдань і ключових показників
Запитання
Який має бути строк виконання завдань, якщо визначення результатів виконання завдань проходить у кінці жовтня? Чи доцільно визначати завдання на весь звітний рік?
Відповідь
Державна служба в умовах воєнного стану: соцпакет, обмеження та заохочення
Процедура оцінювання в цілому, як і алгоритм визначення завдань і ключових показників, регулюються ст. 44 Закону «Про державну службу» (далі – Закон) та Порядком проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640, (далі – Порядок).
НАДС звертає увагу, що у 2024 році зміни до наведених положень Закону та Порядку не вносились. Таким чином, завдання і ключові показники держслужбовцям на 2025 рік визначаються в такому ж порядку, як вони визначались на 2024 рік.
Оплата праці держслужбовців — 2025
Частиною 9 ст. 44 Закону встановлено, що державні службовці, які отримали відмінні оцінки за результатами оцінювання, підлягають преміюванню відповідно до цього Закону.
Згідно з п. 13 Порядку визначення результатів виконання завдань проводиться у жовтні – грудні за період з 1 січня поточного року або з дати визначення завдань і ключових показників до дати прийняття наказу (розпорядження) про визначення результатів їх виконання. Таким чином, для преміювання відмінників в поточному бюджетному періоді, всі етапи оцінювання мають бути реалізовані до завершення цього періоду, тобто до завершення поточного року.
При визначенні державному службовцю завдань і ключових показників, а також термінів їх виконання, необхідно враховувати, що оцінювати результати доведеться у жовтні або в листопаді. Якщо виконання завдання фактично має бути завершено в грудні звітного року, то його доцільно розділити на етапи, виконання яких має бути здійснено не пізніше видання відповідного наказу (розпорядження), і зазначати саме їх.