Облік протоколів комісії із соціального страхування

3119

Запитання

Де та як реєструвати протоколи комісії із соціального страхування?

Відповідь

Якщо оформлюєте протоколи комісії за допомогою Word, — реєструйте в Журналі реєстрації протоколів засідань комісії із соціального страхування (далі — Комісія).

Якщо формуєте протоколи Комісії у системі електронного документообігу (СЕД), — попросіть програмістів налаштувати автоматичну реєстрацію протоколів із присвоєнням порядкових номерів та можливістю роздрукувати реєстр за потреби.

Як реєструвати документи, регламентують Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).

Вимоги Правил № 1000/5 поширюються на підприємства всіх форм власності.

Закріплюють порядок реєстрації, у т. ч. правила присвоєння індексів/номерів документам, зразки реєстраційних форм, як-от: карток, журналів тощо у внутрішньому локальному акті підприємства — Інструкції з діловодства.

Реєстраційний номер — обов’язковий реквізит службового документа (п. 4.4 Національного стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003).

Призначення реєстрації — надати документу юридичної сили, тобто підтвердити факт, що його створили або одержали. Мета реєстрації — облік документів, контроль за їх виконанням і довідкова робота за ними.

Реєстраційний індекс протоколів містить порядковий номер у межах діловодного року, який збігається з календарним. Нумеруйте протоколи в межах року. Починайте з № 1.

Форма Журналу реєстрації протоколів засідань Комісії не унормована. Визначте її самостійно або скористайтеся примірною формою:

Облік протоколів комісії із соціального страхування

Після останнього запису за діловодний рік зробіть у Журналі підсумковий запис. У ньому зазначте кількість протоколів засідань Комісії у діловодному році.

Якщо форму протоколу заведено в 1С, «Парус» тощо, попросіть програміста, який адмініструє програму, щоб створені протоколи зводилися в один реєстр. Тоді система автоматично присвоїть номер протоколу.

Незалежно від того, як формуєте реєстр, уведіть Журнал реєстрації протоколів засідань Комісії до номенклатури справ. Строк зберігання справи — 5 років (ст. 699 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5).

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок компенсації за невикористану відпустку

Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
374560

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9914

Коли догана не завадить працівникові отримати премію

«Тобі догана! Будеш тепер без премії і матеріалки», – сказав керівник установи бухгалтерові. А все через те що бухгалтер вчасно не надав працівникам розрахункові листи про зарплату. Він захотів розібратися, чи правомірно його покарали. Сам не впорався, тож по допомогу звернувся до редакції. Чи справді через догану він втратить премію? Чи зможе отримати хоча б матеріалку? Експерт знає відповіді.
2527

Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань: як надавати та зразок наказу

Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало
315141