Чи можна встановити ненормований робочий день керівнику установи

685
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

Чи можна встановити ненормований робочий день керівнику установи

Відповідь

Так, можна. Пояснимо чому.

Керівник установи — особлива посада. Потреба виконувати функції поза межами робочого часу може виникати в будь-яку годину доби. Тому є сенс установити для такої посади ненормований робочий день. Ненормований робочий день — це особливий режим робочого часу, який встановлюють для певної категорії працівників, якщо не можна нормувати час їхнього трудового процесу п. 1 Рекомендацій щодо порядку надання працівникам з ненормованим робочим днем щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці, затверджених наказом Мінсоцполітики від 10.10.1997 № 7).

Норма робочого часу для п’ятиденки

Конкретний перелік професій і посад, для яких можна застосовувати ненормований робочий день, визначають у колективному договорі установи. На працівників із ненормованим робочим днем поширюється встановлений в установі режим робочого часу. Проте за потреби вони можуть виконувати роботу понад нормальну тривалість робочого часу. Утім, таку роботу не вважають понаднормовою й окремо не оплачують. У табелі обліку робочого часу також не відображають.

Як компенсацію за виконаний обсяг робіт, ступінь напруженості, складності та самостійності в роботі, необхідність періодично виконувати службові завдання понад установлену тривалість робочого часу таким працівникам надають щорічну додаткову відпустку (п. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР). Максимальна тривалість щорічної додаткової відпустки за ненормований робочий день — сім календарних днів.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Центральна частина статичний блок 3

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Табель обліку робочого часу 2024 – бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу – це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
151257

Господарський договір бюджетної установи

Господарський договір бюджетної установи – типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
14353