Відповідь
Детальний матеріал
Сканкопії трудової книжки – як передавати ПФУ
Переглянути

🧮Калькулятор стажу
Перевірка та виправлення помилок у трудових книжках
Крок 1
На 1-й сторінці трудової книжки перевірити:
- прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами;
- дата народження і ПІБ мають співпадати з паспортними даними;
- колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове;
- на внутрішньому боці обкладинки обов’язково має бути інформація про документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.
Крок 2
Перевірити наявність підписів та печаток на 1-й сторінці трудової книжки:
- підпис власника трудової книжки;
- підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
- наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.
Крок 3
Перевірити усі записи в розділі «Відомості про роботу»:
- у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинні зазначатися:
- дата початку роботи;
- повне найменування підприємства, організації чи установи;
- назва посади чи професії;
- номери і дати наказів про прийняття або звільнення;
- якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
- записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
- записи про звільнення мають бути засвідчені печаткою.
Для оцифрування відомостей про трудову діяльність необхідно через вебпортал Пенсійного фонду подати сканкопії наступних документів:
- трудова книжка;
- документи про набуття освіти;
- військовий квиток;
- свідоцтво про народження дитини для жінок;
- трудові договора;
- довідки про періоди роботи за відсутності трудової книжки.
За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
Головний бухгалтер установи тимчасово відсутній, його посадові обов’язки має виконувати інша особа. За зразком у статті зможете швидко оформити заміну та врахуєте головні особливості
Як оформити достроковий вихід із відпустки без збереження зарплати? Покажемо на зразках заяви працівника та наказу про вихід з відпустки без збереження зарплати
Скористайтеся калькулятором розрахунку відпускних, щоб допомогти працівнику правильно порахувати кількість днів відпустки або щоб визначити дні невикористаної відпустки, якщо працівник звільняється.
Розглянемо, кому з працівників надається додаткова відпустка за вислугу років в органах місцевого самоврядування, у якому розмірі та на яких умовах