Як перевірити та виправити помилки в трудовій книжці

1107

Запитання

Як виправити помилки в трудовій книжці?

Відповідь

Детальний матеріал

Сканкопії трудової книжки – як передавати ПФУ

Переглянути

Як виправити помилки в трудовій книжці

🧮Калькулятор стажу

Перевірка та виправлення помилок у трудових книжках

Крок 1

На 1-й сторінці трудової книжки перевірити:

  • прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами;
  • дата народження і ПІБ мають співпадати з паспортними даними;
  • колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове;
  • на внутрішньому боці обкладинки обов’язково має бути інформація про документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.

Крок 2     

Перевірити наявність підписів та печаток на 1-й сторінці трудової книжки:

  • підпис власника трудової книжки;
  • підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
  • наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.

Крок 3     

Перевірити усі записи в розділі  «Відомості про роботу»:

  • у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинні зазначатися:
    • дата початку роботи;
    • повне найменування підприємства, організації чи установи;
    • назва посади чи професії;
    • номери і дати наказів про прийняття або звільнення;
  • якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
  • записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
  • записи про звільнення мають бути засвідчені печаткою.

Для оцифрування відомостей про трудову діяльність необхідно через вебпортал Пенсійного фонду подати сканкопії наступних документів:

  • трудова книжка;
  • документи про набуття  освіти;
  • військовий  квиток;
  • свідоцтво про народження дитини для жінок;
  • трудові договора;
  • довідки  про періоди роботи за відсутності трудової книжки.

За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
66880

Відпустка без збереження зарплати 2025: порядок, тривалість і наказ

Бувають обставини, коли відпустка без збереження заробітної плати — єдиний вихід як для працівника, так і для роботодавця. У консультації розглянемо, кому надають таку відпустку під час воєнного стану, яка її максимальна тривалість та як усе це оформити.
159254

Припинення державної служби у 2025 році

Державна служба — це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави. З яких підстав можливе припинення державної служби? Який порядок припинення державної служби? З’ясуймо разом!
27990