Як перевірити та виправити помилки в трудовій книжці

1163

Запитання

Як виправити помилки в трудовій книжці?

Відповідь

Детальний матеріал

Сканкопії трудової книжки – як передавати ПФУ

Переглянути

Як виправити помилки в трудовій книжці

🧮Калькулятор стажу

Перевірка та виправлення помилок у трудових книжках

Крок 1

На 1-й сторінці трудової книжки перевірити:

  • прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами;
  • дата народження і ПІБ мають співпадати з паспортними даними;
  • колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове;
  • на внутрішньому боці обкладинки обов’язково має бути інформація про документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.

Крок 2     

Перевірити наявність підписів та печаток на 1-й сторінці трудової книжки:

  • підпис власника трудової книжки;
  • підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
  • наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.

Крок 3     

Перевірити усі записи в розділі  «Відомості про роботу»:

  • у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинні зазначатися:
    • дата початку роботи;
    • повне найменування підприємства, організації чи установи;
    • назва посади чи професії;
    • номери і дати наказів про прийняття або звільнення;
  • якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
  • записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
  • записи про звільнення мають бути засвідчені печаткою.

Для оцифрування відомостей про трудову діяльність необхідно через вебпортал Пенсійного фонду подати сканкопії наступних документів:

  • трудова книжка;
  • документи про набуття  освіти;
  • військовий  квиток;
  • свідоцтво про народження дитини для жінок;
  • трудові договора;
  • довідки  про періоди роботи за відсутності трудової книжки.

За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
21463

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
587

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
51430

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
68683