Відповідь
Детальний матеріал
Сканкопії трудової книжки – як передавати ПФУ
Переглянути

🧮Калькулятор стажу
Перевірка та виправлення помилок у трудових книжках
Крок 1
На 1-й сторінці трудової книжки перевірити:
- прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами;
- дата народження і ПІБ мають співпадати з паспортними даними;
- колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове;
- на внутрішньому боці обкладинки обов’язково має бути інформація про документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.
Крок 2
Перевірити наявність підписів та печаток на 1-й сторінці трудової книжки:
- підпис власника трудової книжки;
- підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
- наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.
Крок 3
Перевірити усі записи в розділі «Відомості про роботу»:
- у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинні зазначатися:
- дата початку роботи;
- повне найменування підприємства, організації чи установи;
- назва посади чи професії;
- номери і дати наказів про прийняття або звільнення;
- якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
- записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
- записи про звільнення мають бути засвідчені печаткою.
Для оцифрування відомостей про трудову діяльність необхідно через вебпортал Пенсійного фонду подати сканкопії наступних документів:
- трудова книжка;
- документи про набуття освіти;
- військовий квиток;
- свідоцтво про народження дитини для жінок;
- трудові договора;
- довідки про періоди роботи за відсутності трудової книжки.
За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області
Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
Коли без довідки про заробітну плату не обійтися та який бланк обрати — розповідаємо далі. Із підказками від експерта впораєтеся із заповненням довідки швидко і без помилок.