Як перевірити та виправити помилки в трудовій книжці

402

Запитання

Як виправити помилки в трудовій книжці?

Відповідь

Детальний матеріал

Сканкопії трудової книжки – як передавати ПФУ

Переглянути

Як виправити помилки в трудовій книжці

Калькулятор стажу

Перевірка та виправлення помилок у трудових книжках

Крок 1

На 1-й сторінці трудової книжки перевірити:

  • прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами;
  • дата народження і ПІБ мають співпадати з паспортними даними;
  • колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове;
  • на внутрішньому боці обкладинки обов’язково має бути інформація про документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.

Крок 2     

Перевірити наявність підписів та печаток на 1-й сторінці трудової книжки:

  • підпис власника трудової книжки;
  • підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
  • наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.

Крок 3     

Перевірити усі записи в розділі  «Відомості про роботу»:

  • у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинні зазначатися:
    • дата початку роботи;
    • повне найменування підприємства, організації чи установи;
    • назва посади чи професії;
    • номери і дати наказів про прийняття або звільнення;
  • якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
  • записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
  • записи про звільнення мають бути засвідчені печаткою.

Для оцифрування відомостей про трудову діяльність необхідно через вебпортал Пенсійного фонду подати сканкопії наступних документів:

  • трудова книжка;
  • документи про набуття  освіти;
  • військовий  квиток;
  • свідоцтво про народження дитини для жінок;
  • трудові договора;
  • довідки  про періоди роботи за відсутності трудової книжки.

За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області

акційна передплата журналів для бухгалтерів

Весняні дива для бухгалтерів! Оформлюйте передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»платіть за 10 місяців, а користуйтеся цілий рік!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Скорочення працівників

Алгоритм скорочення працівників під час карантину й не тільки розглянемо у даній консультації.
8052

Наказ про відкликання з відпустки

Відкликання з відпустки працівника – чи можна це зробити? Як скласти розпорядження про відкликання з відпустки, наказ? Роз’яснимо покроково.
47146

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
11658

Гнучкий режим роботи

Гнучкий режим роботи може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
9032