Якщо консолідована фінансова звітність не подана – Мінфін знайшов рішення

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Міністерство фінансів опублікувало проєкт наказу, який змінює НП(с)БОДС 102 «Консолідована фінансова звітність».

консолідована фінансова звітність

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Головні розпорядники бюджетних коштів та розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, до сфери управління яких належать розпорядники бюджетних коштів, державні цільові фонди, Казначейство, згідно з НП(с)БОДС 102 «Консолідована фінансова звітність» складають та подають консолідовану звітність. 

Мінфін оприлюднив проєкт наказу, за яким пропонує доповнити НП(с)БОДС 102 «Консолідована фінансова звітність». Зміни стосуються ситуації, коли головний розпорядник бюджетних коштів/розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, який перебуває на території району проведення воєнних/бойових дій або в тимчасовій окупації, оточенні/блокуванні, не зміг на звітну дату подати консолідовану звітність.

У цій ситуації до загальної консолідованої фінансової звітності Казначейство включає відповідні показники консолідованої фінансової звітності цих розпорядників, яка була подана ними за попередній звітний період, зокрема: 

Нагадаємо, загальну консолідовану фінансову звітність складає Казначейство з метою отримання інформації про загальний майновий стан та результати діяльності суб’єктів державного сектору та бюджетів.

Мінзарплата, податкові ліміти та бюджетні обмеження в Держбюджеті 2026

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72577

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103538

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35756

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12992

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74105

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді